• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pasaulio žiniasklaidoje plačiai pasklido žinia, jog Japonijos automobilių koncernas „Honda“ paskelbė atsaką sparčiai kylančioms naftos kainoms ir pradėjo serijinę automobilių, kurie yra varomi vandeniliu ir elektra, o į orą išskiria vandens garus, gamybą.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau skeptikai pataria pernelyg šia naujiena nesidžiaugti, mat tai vis tik nėra automobilis, kurį gali įsigyti, jei tik leidžia finansinės galimybės. Dėl šio automobilio negali atsistoti į eilę, net jei išsvajotosios ekologiškos transporto priemonės esi pasiryžęs laukti ilgai. Ir vis dėl to „Honda“ internetinėje svetainėje skelbiama, jog „Honda FCX Clarity“ pagaliau išrieda į gatves.

REKLAMA

Žinoma, tai tiesa. Keli šimtai šių išskirtinių modelių per kelis ateinančius metus tikrai atiteks vairuotojams, tačiau tik tiems, kuriuos jau iš anksto pasirinko „Honda“ koncernas. Pasirodo, tai savotiška ilgalaikė naujojo modelio testavimo programa – vairuotojai naudosis automobiliu už 600 JAV dol. sumą per mėnesį, o pasibaigus nustatytam trejų metų laikotarpiui grąžins automobilį „Honda“ kompanijai.

REKLAMA
REKLAMA

Vienas iš labiausiai „Honda“ kompanijos pabrėžiamų akcentų pranešant apie naująjį kūrinį – viena iš pirmųjų automobilio pirkėjų yra žymi amerikiečių aktorė Jamie Lee Curtis. Tai tik dalis tiesos, jei tikėtume šaltiniais, teigiančiais, jog dalyvauti „Honda FCX Clarity“ testavimo programoje norą pareiškė apie 50 tūkst. vairuotojų, o aktorė yra tik viena laimingųjų, kurią pasirinko „Honda“ dėl tikriausiai visiems suprantamų priežasčių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Žiniasklaidos teigimu, vienintelis ekologiškojo automobilio trūkumas yra tas, jog kol kas tokioms mašinoms trūksta degalinių, tačiau niekur neužsimenama apie šešiais ženklais užrašomą automobilio kainą, prieš kurią mokėdama tikriausiai susimąstytų ir pati Jamie Lee Curtis.

Tačiau jei pasigilintume į procesus, vykstančius pasaulinėje automobilių rinkoje, keturvietis „Honda FCX Clarity“ – tai smarkus „Honda“ šuolis į priekį, kuomet koncernai vis intensyviau varžosi, rinkai siekdami pasiūlyti kuo ekologiškesnius modelius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų