Didelių finansinių sunkumų patiria ir kitos Europos oro linijų bendrovės, tačiau nė viena jų nepaliko savo keleivių likimo valiai kaip „Fly LAL“.
Kad „Austrian Airlines“ bendrovė, kurios lėktuvai skraido ir į Vilnių, išgyvena sunkius laikus, buvo aišku jau pernai. Todėl pirmiausia jai nutarė padėti Austrijos vyriausybė, nes šiai nekilo įtarimų, kad bendrovė sąmoningai varoma į bankrotą. Todėl buvo surastas valstybei priklausančių akcijų pirkėjas - Vokietijos milžinas „Lufthansa“, kuriam Austrijos vyriausybė ir pardavė jai priklausančias 41,56 proc. oro linijų bendrovės akcijų.
Sausį padėti „Austrian Airlines“ nutarė ir Europos Sąjunga. Buvo nutarta, kad ji skirs 200 mln. eurų. Europos Komisijos (EK) nuomone, ši suma, kartu su Austrijos vyriausybės garantija, kad ji padengs 500 mln. eurų bendrovės skolą, kuri pernai lapkritį buvo išaugusi net iki 900 mln. eurų, leis „Austrian Airlines“, kurios valdymas jau pertvarkomas, atsitiesti. Tiesa, EK vis dar aiškinasi, ar teisingai sudarytas „Lufthansa“ ir Austrijos vyriausybės sandoris, dėl jai priklausiusio „Austrian Airlines“ akcijų paketo pardavimo.
Daug geriau nei „Austrian Airlines“ sekasi Airijos pigių skrydžių bendrovei „Ryanair“. Ji ne tik neišgyvena sunkumų, bet nutarė praryti ir savo konkurentą „Aer Lingus“, kurio 25 proc. akcijų priklauso Airijos valstybei.
Tačiau Airijos vyriausybė atsisakė parduoti jai priklausančias akcijas, nors „Ryanair“ buvo pasirengusi už jas sumokėti daugiau kaip 800 milijonų eurų ir pareiškė, kad „Ryanair“ nepakankamai vertina „Aer Lingus“. Airijos ministro pirmininko Noelio Dempsey teigimu, tai, kad „Ryanair“ užsimojo sunaikinti savo konkurentą, neigiamai paveiks konkurenciją rinkoje. Be to, „Aer Lingus“ prarijimas gali neigiamai paveikti ne tik oro uostų, bet ir viso regiono plėtrą.