„Unilever“ kompanija šiandien paskelbė apie „Ingman Ice Cream“ bendrovės įsigijimą. Tai sustiprins „Unilever“ pozicijas ledų rinkoje ir papildys esamą asortimentą, kurį sudaro BigMilk, Magnum, Carte d'Or ir kiti gerai pasaulyje žinomi prekiniai ženklai.
„Ledai yra strateginė kategorija ir vienas svarbiausių augimo šaltinių „Unilever“. „Ingman“ prekiniai ženklai yra pripažinti ir mėgstami vartotojų, turi dideles augimo galimybes ir puikiai tinka prie mūsų turimų prekinių ženklų“, - sako Rafał Trydenski, „Unilever“ vadovas Baltijos šalims.
Šiuo metu pirkimo procesas laukia patvirtinimo iš konkurenciją prižiūrinčių institucijų. Tikimasi, kad sandoris gali būti baigtas 2012 metų pradžioje.
„Ingman Ice Cream“ turi apie 700 darbuotojų; kompanija valdo keturias ledų gamyklas Sibbo (Suomija), Åhus (Švedija), Mažeikiuose (Lietuva) ir Gomelyje (Baltarusija). 2010 metais „Ingman Ice Cream“ prekiniai ženklai pasiekė 70 mln. eurų metinę apyvartą.