Žiniasklaidos ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, prisijungiančiųjų prie interneto per mobilųjį telefoną skaičius per metus išaugo 5 procentiniais punktais ir sudaro 14 proc. visų 15-74 metų amžiaus Lietuvos gyventojų, kurie naudojasi internetu. Mobiliuosius telefonus turi 94 proc. 15-74 metų amžiaus gyventojų, o juose internete naršo mažiau nei kas dešimtas – 9 proc.
Populiariausia veikla mobiliajame internete yra elektroninio pašto naudojimas ir informacijos paieška. Daugiau nei pusė, t. y. 54 proc., mobiliųjų internautų tikrina elektroninį paštą, o beveik du trečdaliai arba 64 proc. – ieško informacijos per paieškos sistemas arba konkrečiose duomenų bazėse. Trečdalis arba 35 proc. mobilaus interneto naudotojų jungiasi prie socialinių tinklų, o 26 proc. – naršo naujienų svetainėse. Mažesnė dalis mobiliųjų internautų teigia parsisiunčiantys programėlių mobiliajam telefonui – 13 proc., o kas dešimtas naudojasi skelbimų svetainėmis. Mažiausiai paklausi yra elektroninė bankininkystė, kuria naudojasi 8 proc. mobiliojo interneto naudotojų.
Absoliučią daugumą arba 64 proc. naršančių internete per mobiliuosius įrenginius Lietuvoje sudaro jaunimas nuo 15 iki 29 metų. Tuo tarpu mobilųjį internetą renkasi 9 proc. 40 metų ir vyresnių šalies gyventojų. Beveik pusę, t. y. 44 proc., mobiliųjų internautų sudaro didmiesčių gyventojai. Didžiąją dalį besinaudojančiųjų mobiliuoju internetu šalyje sudaro studentai ar moksleiviai ir aktyvūs interneto naudotojai.
Tyrimas parodė, kad mobiliojo interneto naudotojai yra socialesni elektroninėje erdvėje nei prie interneto kitomis priemonėmis prisijungiantys gyventojai – tarp jų yra daugiau besinaudojančių socialinių tinklų svetainėmis, parsisiunčiančių ir įkeliančių vaizdo medžiagą, komentuojančių straipsnius ir įrašus tinklarašiuose, įsigyjančių prekes ir paslaugas elektroniniu būdu.
Kompiuterių ir interneto naudotojų tyrime pateikiami 2011 m. kovo-2011 gegužės mėn. duomenys. Tyrime dalyvavo 1 819 Lietuvos gyventojų nuo 15 iki 74 metų amžiaus.
„TNS LT“ priklauso tarptautinei tyrimų kompanijai „TNS Global“, kuri turi sukaupusi daugiau nei 60 metų patirtį rinkos tyrimų ir įžvalgų srityje. TNS atstovybės yra įsikūrusios daugiau nei 80-yje pasaulio šalių Europoje, Pietų ir Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Ramiojo vandenyno regione, Afrikoje ir Viduriniuose Rytuose.