Lietuvos įmonės vis dažniau investuoja į šiuolaikines komunikacijų technologijas, didinančias jų pasiekiamumą – informaciją apie save socialiniais tinklais jau teikia kas dešimta šalies bendrovė, rodo Šiaurės ir Baltijos šalių telekomunikacijų bendrovės „TeliaSonera“ atliktas „Tendencijų tyrimas“ („Trend Report“).
Tyrimo duomenimis, „Facebook“, „Twitter“ ir kitais socialiniais tinklais informaciją Lietuvoje teikia 9,7 proc. įmonių. Dar 7 proc. bendrovių tokiai komunikacijai šiemet ketina skirti didelį dėmesį. Beveik 14 proc. įmonių savo interneto svetainėje yra įdiegusios galimybes tiesiogiai bendrauti su klientais, iki 2010 metų pabaigos tai ketina įgyvendinti dar 9 proc. įmonių.
2009 metų spalį atlikta apklausa rodo, kad vieno iš įmonės vadovų rašomus tinklaraščius savo svetainėse skelbia 12,9 proc. Lietuvos įmonių. Dar 8,5 proc. ketina šią komunikacijos priemonę įdiegti 2010 metais. Tačiau populiariausia priemone bendrauti su klientais išlieka elektroninis paštas – juo šiuo metu susirašinėja 69,2 proc. apklaustų įmonių.