Anksčiau skelbta, jog eismas bus uždarytas iki rudens. Kelias uždarytas, statant europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“.
„Iki eismo atnaujinimo bus įrengtos visos pervažos, susikirtimo taškai, kur susikerta geležinkelis su gatvėmis, ir tunelis, o tada iki 2021 metų pabaigos bus padaryta visa likusi dalis – kelio darbai, visi likę ruožai. Bus klojamas kelias, sankasos formuojamos, taip pat elekrifikuojama“, – BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ Komunikacijos departamento atstovas Domas Jurevičius.
Anot „Lietuvos geležinkelių“ Infrastruktūros direkcijos vadovo Karolio Sankovskio, rangovas užtruks ilgiau nei buvo įsipareigojęs.
„Matome riziką, kad rangovas gali vėluoti užbaigti darbus. Sieksime, kad rangovas darbus baigtų ir eismas būtų atnaujintas ne vėliau kaip iki spalio pabaigos“, – pranešime sakė K. Sankovskis.
Anot bendrovės Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus Lino Baužio, „Lietuvos geležinkelių“ užsakymu autobusai traukinių keleivius, kaip ir dabar, toliau veš nemokamai, o traukinio bilietai kainuos 25 proc. pigiau nei įprastai.
Baigus „Rail Baltica darbus, prie europinės vėžės geležinkelio bus prijungtas Palemone esantis Kauno intermodalinis terminalas.
Apie 15 kilometrų geležinkelio už 54,762 mln. eurų iki 2021 metų pabaigos rekonstruoja „Hidrostatybos“, „Autokaustos“ ir „Leonhard Weiss RTE“ konsorciumas.
Taip pat numatyta pastatyti du automobilių tunelius, viaduką, triukšmą slopinančias sienutes, tvoras, atlikti kitus darbus.
„Rail Baltica“ nuo 2026 metų turėtų sujungti Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą.