• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šių metų sausio 16 dieną įvyko Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto 1 kurso  magistrantų organizuotas renginys „Organizacijos tinklavietė: ką joje komunikuojame?“. Renginio  metu Vilniaus universiteto studentai pristatė du mėnesius vykdyto tyrimo metodiką ir rezultatus.

Šių metų sausio 16 dieną įvyko Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto 1 kurso  magistrantų organizuotas renginys „Organizacijos tinklavietė: ką joje komunikuojame?“. Renginio  metu Vilniaus universiteto studentai pristatė du mėnesius vykdyto tyrimo metodiką ir rezultatus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

 Renginio metu organizuotoje diskusijoje UAB „Publicum“, UAB „Maxima LT bei „Baltosios  bangos“ komunikacijos ir rinkodaros atstovai dalinosi savo įžvalgomis, pastebėjimais apie studentų  atliktą tyrimą, praktinį pritaikomumą ir reputacijos reikšmę.

REKLAMA

Keletą mėnesių Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto magistrantų vykdytas 46  bendrovių, dalyvaujančiųjų „Baltosios bangos“ iniciatyvoje, reputacijos tyrimas, atskleidė kaip  įmonės, komunikuodamos internetinėse svetainėse, kuria savo reputaciją.

Tyrimo rezultatai parodė,  kad dauguma tirtų organizacijų savo internetiniuose puslapiuose naudoja esminius reputacijos  dimensijų raktažodžius savo veiklai, lyderystei, socialinei atsakomybei, produktams bei  inovacijoms apibūdinti. Šių žodžių naudojimo tendencijos rodo, jog organizacijos geba  komunikuoti su svarbiausiais suinteresuotaisiais ir tinkamai atskleisti savo vertybes. 

REKLAMA
REKLAMA

Renginio diskusijoje dalyvavę svečiai teigia, jog didžiajai daugumai organizacijų  internetiniams puslapiams būdingas šabloniškumas. Vis dėlto, anot Giedriaus Juozapavičiaus,  mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ įvaizdžio ir komunikacijos centro vadovo, vertinant įmonės  reputaciją, kritinis faktorius yra organizacijos teikiamų produktų (paslaugų) kokybė, pridurdamas,  jog kiekviena įmonė turi pati pasirinkti savo reputacijos kūrimo receptą. 

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto studentai nori nuoširdžiai padėkoti „Baltajai  bangai“ ir jos iniciatyvai priklausančioms įmonėms, sutikusioms bendradarbiauti vykdant tyrimą,  taip pat diskusijos dalyviams už dalyvavimą ir kitiems susidomėjusiems bei atvykusiems į renginį svečiams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų