Renginio metu organizuotoje diskusijoje UAB „Publicum“, UAB „Maxima LT bei „Baltosios bangos“ komunikacijos ir rinkodaros atstovai dalinosi savo įžvalgomis, pastebėjimais apie studentų atliktą tyrimą, praktinį pritaikomumą ir reputacijos reikšmę.
Keletą mėnesių Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto magistrantų vykdytas 46 bendrovių, dalyvaujančiųjų „Baltosios bangos“ iniciatyvoje, reputacijos tyrimas, atskleidė kaip įmonės, komunikuodamos internetinėse svetainėse, kuria savo reputaciją.
Tyrimo rezultatai parodė, kad dauguma tirtų organizacijų savo internetiniuose puslapiuose naudoja esminius reputacijos dimensijų raktažodžius savo veiklai, lyderystei, socialinei atsakomybei, produktams bei inovacijoms apibūdinti. Šių žodžių naudojimo tendencijos rodo, jog organizacijos geba komunikuoti su svarbiausiais suinteresuotaisiais ir tinkamai atskleisti savo vertybes.
Renginio diskusijoje dalyvavę svečiai teigia, jog didžiajai daugumai organizacijų internetiniams puslapiams būdingas šabloniškumas. Vis dėlto, anot Giedriaus Juozapavičiaus, mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ įvaizdžio ir komunikacijos centro vadovo, vertinant įmonės reputaciją, kritinis faktorius yra organizacijos teikiamų produktų (paslaugų) kokybė, pridurdamas, jog kiekviena įmonė turi pati pasirinkti savo reputacijos kūrimo receptą.
Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto studentai nori nuoširdžiai padėkoti „Baltajai bangai“ ir jos iniciatyvai priklausančioms įmonėms, sutikusioms bendradarbiauti vykdant tyrimą, taip pat diskusijos dalyviams už dalyvavimą ir kitiems susidomėjusiems bei atvykusiems į renginį svečiams.