• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į Balsas.lt redakciją kreipėsi skaitytoja Ernesta, atsiuntusi „Norfos“ parduotuvėje pirktų papelijusių meduolių nuotrauką. Susisiekus su ja, moteris papasakojo, kad šeštadienio vakarą vienoje iš prekybos tinklų parduotuvių ji nusipirko šokoladinių meduolių. Grįžusi namo ir jų paragavusi, suprato, kad jie papeliję ir iškart nešina meduolių maišeliu sugrįžo į parduotuvę.

REKLAMA
REKLAMA

Meduoliai buvo šeštadienio dienos fasavimo, aš juos ir nusipirkau šeštadienį vakare. Pamačiusi pelėsį iškart kreipiausi atgal į parduotuvę, man atsakė, kad nieko nėra iš atsakingų asmenų ir bus tik pirmadienį. Man davė direktorės telefoną, pakalbėjau su ja telefonu ir susitarėme susitikti pirmadienį. Šiandien nuėjau ir parduotuvės direktorė sugebėjo pasakyti vienintelį dalyką: už papelijusius meduolius gali duoti saldainių dėžutę“, - pasakojo skaitytoja.

REKLAMA

Jos teigimu, ji tokios kompensacijos atsisakė ir nutarė informaciją apie nekokybišką produkciją paviešinti, norėdama apsaugoti kitus pirkėjus.

„Norėjau normaliai pasišnekėti, kad kažkiek kompensuotų, kad įvyktų dialogas, tačiau viskas perėjo į puolimą: „Ko jūs norite, jūs mus šantažuojate“ [..] Jie man pasiūlė pakeisti meduolius, bet kas man iš to? Kai aš su jais pasišnekėjau, jie (meduoliai) iš karto buvo išimti iš prekybos, nors jie galiojo iki rugpjūčio 25 dienos. Koks mąstymas Lietuvoje yra apskritai dėl tokių dalykų?“, - susitikimo detales prisiminė Ernesta.

REKLAMA
REKLAMA

Ji neneigė, kad produktą buvo siūloma pakeisti, tačiau skaitytojai labiausiai užkliuvo pati bendravimo maniera. Ernesta pasakojo, kad pokalbio su parduotuvės direktore metu, ji pripažino, kad parduotuvė klydo ir už tai kaip kompensaciją pasiūlė atsiprašymą ir saldainių dėžutę.

„Kai aš iš jų parduotuvės suvalgiau šokoladinių meduolių, nuo kurių man buvo bloga, jie man pasiūlė šokoladinių saldainių“, - piktinosi skaitytoja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Parduotuvės „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis patvirtino, kad tokio kliento skundo dėl nekokybiškų meduolių parduotuvės administracija iš tiesų sulaukė.

„Pirkėjos buvo atsiprašyta, jai buvo grąžinti pinigai, o kaip kompensacija buvo pasiūlyta kai kurių prekių, saldainių ir pan., bet pirkėja pareikalavo 5 tūkst. litų ir prigrasino, jei jų negaus, praneš žiniasklaidai. Suprantama, kad 5 tūkst. mes jai nemokėsime“, - taip situaciją pakomentavo D. Ryliškis.

REKLAMA

Jis teigė, kad panašių klientų skundų dėl nekokybiškos produkcijos kartais pasitaiko, tačiau konkrečiai nedetalizavo, kaip dažnai tai nutinka.

Skaitytoja Ernesta neneigė, kad kompensacijos sumą ji iš tiesų įvardijo, tačiau tikino, kad tai tebuvo juokais pasakyta frazė.

„Aš iš tikrųjų norėjau pagarbos ir sutarimo, tačiau iš jų sulaukiau tik puolimo ir kaltinimo šantažu. Aš juokais pasakiau, o ji (parduotuvės vadovė) „ant to užsikabino“, - sakė Ernesta.

REKLAMA

Skaitytoja pridūrė, kad dėl papelijusių meduolių ji kreipėsi ir į Maisto ir veterinarijos tarnybą, ši atsakė, kad situacija patikrins, tačiau kaip pabrėžė moteris tikrinti šiuo atveju nebėra ko: meduoliai po šio incidento iš karto buvo išimti iš prekybos.

„Jeigu dar kada nors nueisiu į parduotuvę ir rasiu supuvusį produktą, iš karto skambinsiu į tarnybą ir sakysiu, kad važiuotų tikrinti, kol jis yra“, - sakė skaitytoja Ernesta.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų