Tiesa, jie buvo ne nupirkti įprastu būdu, kaip daro daugelis gyventojų ar įmonių, bet tiesiog išnuomoti trims metams.
Už įkraunamų hibridinių (PHEV) automobilių nuomą Seimas sumokės net 80 proc. dabartinės automobilių kainos, tačiau nuosavybės teisės į juos neįgis.
Centrinės viešųjų pirkimų sistemos duomenimis, Seimo kanceliarija sutartį dėl automobilių nuomos su bendrove „BMS technologijos“ sudarė prieš tris savaites – sausio 17 d.
Ji sudaryta trims metams. Bendra sutarties vertė – daugiau kaip 117 tūkst. eurų.
Per tris metus Seimas už kiekvienos naujos „Audi“ nuomą sumokės po daugiau kaip 39,1 tūkst. eurų.
Pagal rinkos klasifikaciją, „Audi A6“ priskiriama E2 klasei, į kurią įeina prestižiniai dideli automobiliai (pvz., BMW 5 serija, „Mercedes-Benz“ E klasė ir kt.).
Šiuo metu oficiali „Audi“ atstovybė Lietuvoje tokį patį modelį, kokį nuomos Seimas, pardavinėja po 48,6 tūkst.
Taigi Seimas už automobilių nuomą sumokės 80 proc. jų pirkimo kainos – skirtumas bus vos 10 tūkst. eurų.
Sprendžiant iš skelbimų, šiuo metu 3 metų senumo „Audi A6“ kainuoja virš 30 tūkst. eurų.
Taigi, po trejų metų nuomos Seimui, perpardavusi jam nuomotus automobilius bendrovė galėtų neblogai uždirbti.
Šiuo metu Seimui nuosavybės teise priklauso 25 automobiliai BMW ir „Mercedes-Benz“, pagaminti nuo 2004 m. iki 2014 m.
Papildyta 16:46 val.
Savo pirkimą Seimo kanceliarija pakomentavo taip:
„Seimo kanceliarija verslo nuomos paslaugą pasirinko ne tik siekdama atnaujinti pasenusį Seimo automobilių parką (dauguma automobilių yra 2003–2008 metų), bet ir norėdama užtikrinti aplinką tausojančių, tvaresnių bei saugesnių automobilių naudojimą. Nuoma taip pat padės išvengti ir vis augančių senstančio automobilio remonto išlaidų. Atkreipiame dėmesį, kad šiais automobiliais naudojamasi ir aptarnaujant į Seimą atvykstančias užsienio šalių vadovų delegacijas, tai bus ypač aktualu ir rengiantis Lietuvos pirmininkavimui ES Tarybai. Senieji Seimo kanceliarijos naudojami automobiliai bus parduodami aukcionuose.“