• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Be mobilaus telefono daugelis gyventojų neįsivaizduoja savo gyvenimo. Tačiau sąskaitas už telekomunikacijų paslaugas dažnas norėtų sumažinti. Todėl gyventojai ieškodami geriausio ir pigiausios ryšio plano keičia bendroves. Tačiau šios ne visus klientus lengvai paleidžia. Daliai jų už išėjimą tenka susimokėti.

Be mobilaus telefono daugelis gyventojų neįsivaizduoja savo gyvenimo. Tačiau sąskaitas už telekomunikacijų paslaugas dažnas norėtų sumažinti. Todėl gyventojai ieškodami geriausio ir pigiausios ryšio plano keičia bendroves. Tačiau šios ne visus klientus lengvai paleidžia. Daliai jų už išėjimą tenka susimokėti.

REKLAMA

Socialiniame tinkle gyventojai diskutavo apie telekomunikacijų bendrovių sutartis ir svarstė, ar jas gali nutraukti ir iš vienos bendrovės pereiti į kitą.

„Šiuo metu esu pasirašiusi sutartį vienoje bendrovėje, tačiau matau, kad kitur panašus planas pigesnis. Ar galiu imti ir nutraukti seną sutartį ir naują pasirašyti jau su kita bendrove?“ – klausė moteris.

Komentatoriai tikino, kad telekomunikacijų bendrovės taip lengvai savo klientų nepaleidžia.

„Turėsite susimokėti išėjimo mokestį. Tik tada jums leisti nutraukti sutartį ir ją pasirašyti su kita įmone“, – rašė moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Kita komentatorė siūlė laukti, kol baigsis sutartis.

„Jau iš anksto reikėtų domėtis, kokius planus siūlo bendrovės. Ir tada susisiekti su ta, kuria norite, pasirašyti naują sutartį“, – patarė moteris.

REKLAMA

Norėtų daugiau laisvės

Tuo metu kiti komentatoriai tikino, kad apskritai planų keitimo tvarka galėtų būti laisvesnė.

„Nesąmonė, kad negalime, kada panorėję keisti planų už dyką. Kodėl ir už ką turime mokėti? Juk jeigu mums pasiūlytų gerą kainą, kitur neitume.

Juk dabar, vos pasibaigus sutarčiai, planas tampa vis brangesnis“, – skundėsi vyras.

Kitas komentatorė irgi norėtų lankstesnių sąlygų.

„Tie konsultantai net neduoda laiko pagalvoti, tik siūlo ir siūlo kuo daugiau sutarčių, bando įkišti be tik telefono, bet ir naujus interneto ar televizijos planus. Jie visai nesidomi, ar man to reikia.

REKLAMA
REKLAMA

Svarbiausia kuo greičiau ir brangiau parduoti“, – piktinosi moteris.

Viskas priklauso nuo sutarties

„Bitė Lietuva“ Privačių klientų segmento vadovas Paulius Kudarauskas pastebėjo, kad galimybė keisti galiojančias sutartis priklauso nuo pasirinkto paslaugų plano sąlygų.

„Paslaugų planai gali būti pasirenkami be sutartinių įsipareigojimų arba, jei klientas nori pasinaudoti papildomomis nuolaidomis paslaugoms ar įrangai – su jais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jei klientas pasirinko paslaugų planą be sutartinių įsipareigojimų, jis gali bet kuriuo metu laisvai keisti planą arba pereiti į kitą telekomunikacijų bendrovę be papildomų ribojimų ar mokesčių“, – komentavo jis.

Anot jo, kitais atvejais klientui keičiant planą, dėl sąlygų sprendžiama individualiai.

Turi grąžinti nuolaidas

„Telia“ atstovas Audrius Stasiulaitis komentavo, kad bendrovė taiko nuolaidų grąžinimo politiką už išbūtą laikotarpį, jei klientas nutraukia sutartį anksčiau laiko.

REKLAMA

„Pavyzdžiui, jei nuolaida nuo standartinės kainos yra 2 eurai per mėnesį, tai klientui išeinant, jis turėtų sumokėti 2 eurus už kiekvieną išbūtą mėnesį, kada jis gavo paslaugas su nuolaida“, – komentavo bendrovės atstovas.

Anot A. Stasiulaičio, perkeliant numerį į kitą operatorių, klientas turi įsivertinti, ar jam tinka sąlygos anksčiau laiko nutraukti sutartį ir susimokėti už gautas nuolaidas.

REKLAMA

„Apie tai operatoriui pranešti nėra privaloma. Mokestis už išbūtą laikotarpį paprastai ateina su paskutine sąskaita“, – pasakojo jis.

Sutartys be termino

„Tele2” viešųjų ryšių vadovė Asta Buitkutė komentavo, kad mobiliojo ryšio sutartis neturi termino: taip užtikrinama, kad klientui paslaugos nebus nutrauktos, kai pasirinktas plano laikotarpis baigsis.

„Terminas taikomas ne paslaugoms, o pasirinktam mokėjimo planui, jam pasibaigus visada siūlome klientui geriausią tuo metu galiojantį pasiūlymą. Tačiau klientai savo pasirinktą mokėjimo planą gali keisti ir anksčiau, lygiai kaip bet kada pereiti iš kito operatoriaus. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tokiu atveju svarbu žinoti, kad netesybos nėra taikomos už tai, kad klientas keičia planą ar pereina iš kito operatoriaus. Keičiant operatorių, netesybų mokesčiai susidaro, jeigu klientas yra prisiėmęs tam tikrų įsipareigojimų. Pavyzdžiui, kai klientas įsigijo įrangą, už kurią moka dalimis, arba gavo nuolaidą pasirinkto mokėjimo plano laikotarpiui – planą keisti ar pereiti iš kito operatoriaus anksčiau laiko galima, tačiau tada reikės padengti likusią nesumokėtą sumą už įrangą, taip pat grąžinti sumą už suteiktas nuolaidas“, – vardijo bendrovės atstovė.

REKLAMA

Anot jos, be papildomų mokesčių galima bet kada pasikeisti savo turimą planą į brangesnį.

Kaip perkelti numerį iš vienos bendrovės į kitą?

P. Kudarauskas pastebėjo, kad keičiant mobiliojo ryšio paslaugų teikėją, galimi du skirtingi scenarijai, kurie priklauso nuo kliento poreikio – perkelti naudojamą numerį į kitą tinklą ar pasirinkti naują abonento numerį.

REKLAMA

„Jei klientas nusprendžia sudaryti paslaugų sutartį su kita telekomunikacijų bendrove ir perkelti savo naudojamą numerį, apie tai mums pranešti nereikia. Tokiu atveju visa mums reikalinga informacija apie numerio perkėlimą atkeliauja iš naujos telekomunikacijų bendrovės. Jei šiai bendrovei pateikta informacija ir mūsų turimi duomenys apie klientą, pavyzdžiui, vardas, pavardė, asmens kodas ir kt., sutampa, sutartis nutraukiama automatiškai, kai klientas pradeda naudotis paslaugomis naujame tinkle.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jei nutinka taip, kad duomenys nesutampa, numerio perkėlimas nevykdomas, paslaugų sutartis lieka aktyvi. Tokiu atveju bendrovę, kuri kreipėsi dėl numerio perkėlimo į jos tinklą, informuojame apie nesėkmingą perkėlimą“, – komentavo bendrovės atstovas.

Anot jo, jeigu klientas nusprendžia pasirinkti naują abonento numerį ir sudaryti paslaugų sutartį su kita telekomunikacijų bendrove, norint nutraukti esamą sutartį, klientas turi pateikti prašymą mums.

„Tai padaryti klientas gali jam patogiu būdu – tiek žodžiu, tiek raštu. Gavus tokį prašymą, sutartis nutraukiama per 5 dienas. Tačiau tokie atvejai yra reti“, – pastebėjo jis.

tv3.lt

Kada uždraus tą cirką su ”nuolaidom”? Greit tryduos, kad plano kaina 120, bet ”nuleidžia” iki 20. Laikas aferistus pažaboti, kaip elektros perpardavinėtojų mafiją.
Man tai visai patiko sako turi mums pranest kad nutraukt sutartį, nes kai nori nutraukti sutarti su tele2 ar bite ir tada paskui chuj tu juos pagausi slepiasi kaip velniai
Geriausia papildymas jokių sutarčių laisvas ir nebrangu.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų