Jau šeštus metus iš eilės priimamos paraiškos į rinkodaros pasiekimų konkursą PASSWORD, kuriame bus išrinkta efektyviausia 2008 metų Lietuvos rinkodaros kampanija ir metų rinkodaros vadovas. Paraiškos registruojamos iki sausio 30 dienos, jų teikimas yra nemokamas.
Visi norintys nominuoti įsimintiną, originalią, o svarbiausia efektyvią 2008 m. rinkodaros kampaniją gali tai daryti www.best-marketing.com. Konkurso organizatoriai susisieks su jų kūrėjais dėl paraiškos teikimo.
Metų rinkodaros renginys vyks 2009 m. kovo 4-5 d., Vilniuje. Jo metu bus pristatyti konkurso finalistų pranešimai, apdovanoti nugalėtojai, patirtimi dalinsis penki kviestiniai užsienio pranešėjai.
„Šių metų PASSWORD turi dvi svarbias naujoves – rinkodaros vadovo rinkimus ir konferencijos programą, suformuotą apklausus rinkodaros specialistus. Tradiciškai apdovanosime ir efektyviausią rinkodaros kampaniją“, - teigia projektą organizuojančios įmonės „Best Marketing LT“ vadovas Artūras Olšauskas.
Apklausos metu rinkos profesionalų išskirtos aktualiausios temos – rinkodaros efektyvumas, rinkodara su mažu biudžetu, pardavimų didinimas esamiems klientams, rinkodara naudojant netradicinius būdus ir ryšius su visuomene.
Pagrindinis konferencijos užsienio pranešėjas – amerikietis David Meerman Scott. Jis yra bestselerio „Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės” autorius, lyderiavimo internete ir virusinės rinkodaros strategas. Jo seminarus kasmet aplanko per 20 000 specialistų, paskaitos šimtuose renginių daugiau nei 20 šalių.
Praėjusiais metais stebint 300 reklamos specialistų išrinkta ir apdovanota fotografijų albumo „Neregėta Lietuva“ rinkodaros kampanija. Papildomus prizus gavo efektyviausia mažo biudžeto kampanija „*****kovo6“ pristatymas ir publikos favoritas „Effigy“ įvedimas į rinką. Finale dėl efektyviausios kampanijos titulo dar varžėsi „Hansabanko“ jaunimo programa ZOOM, MTV KLASĖ ir „Omni SurfPort“ mobilusis reporteris. Iš viso gautos 25 konkursinės paraiškos.
Efektyviausia 2006 m. rinkodaros kampanija Lietuvoje buvo pripažinta „Stumbro“ „Žalių devynerių“ įvedimas į rinką, 2005 m. – „Fakto“ autocentro atidarymo kampanija „Didžiųjų pasirodymas“, 2004 m. – „Omnitel“ su „Ežio“ rinkodaros kampanija „Kai niekas nevež, vež Ežis“, 2003 m. – „Utenos alaus“ kampanija „Utenos estai“.
Konkursines PASSWORD paraiškas vertina žiuri nariai pagal tris kriterijus: 33% vertinimo sudaro kūrybinė strategija (novatoriškumas, vykdymo kokybė), 33% žiniasklaidos strategija (novatoriškumas, efektyvus žiniasklaidos panaudojimas), 33% rezultatai (lyginant su kampanijos tikslais ir kampanijos kaštais).
Žiuri komisijai bus pateiktos visos paraiškos gautos iki sausio 30 d. Daugiau informacijos apie kovo 4-5 d. PASSWORD programą, konkursines ir registracijos formas galima rasti www.best-marketing.com