fakto

Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „fakto“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „fakto“.

Lietuvos autoverslininkų asociaciją papildė nauji nariai

Viena seniausių Nepriklausomybę atgavusios mūsų šalies profesinių gildijų – Lietuvos autoverslininkų asociacija (LAA) – spalio 26-ąją vykusiame visuotiniame savo narių susirinkime priėmė sprendimą atverti duris dar trims šio verslo atstovams. LAA vienbalsiai pritarė bendrovės „Fakto“ autocentras, importuojančios „Nissan“ ir „Hyundai“ automobilius, prisijungimui prie bendros veiklos.
2012-11-07

Pinigų naujiems automobiliams dar yra

Aplinkos ministerijai pavaldi Aplinkos apsaugos agentūra ką tik įsigijo 90 naujų automobilių „VW Tiguan“. Dar 17 „Isuzu“ markės automobilių aplinkosaugininkus turėtų pasiekti ateinančiomis savaitėmis. Visų pirkinių kaina – beveik 10 milijonų litų. Stiprins aplinkos monitoringą Visi „VW Tiguan“ jau išdalyti aštuoniems regionų aplinkos apsaugos departamentams, du automobilius pasiliko pati agentūra.

Renkamas metų rinkodaros vadovas ir efektyviausia kampanija

Jau šeštus metus iš eilės priimamos paraiškos į rinkodaros pasiekimų konkursą PASSWORD, kuriame bus išrinkta efektyviausia 2008 metų Lietuvos rinkodaros kampanija ir metų rinkodaros vadovas. Paraiškos registruojamos iki sausio 30 dienos, jų teikimas yra nemokamas. Visi norintys nominuoti įsimintiną, originalią, o svarbiausia efektyvią 2008 m. rinkodaros kampaniją gali tai daryti www.best-marketing.com. Konkurso organizatoriai susisieks su jų kūrėjais dėl paraiškos teikimo.
2009-01-12

„Neregėta Lietuva“ parduodama efektyviausiai

Penktą kartą Lietuvoje rengiamame rinkodaros pasiekimų konkurse dėl efektyviausios kampanijos titulo varžėsi „Effigy“ įvedimas į rinką, „Hansabanko“ jaunimo programa ZOOM, MTV KLASĖ, „Neregėta Lietuva“ pristatymas ir „Omni SurfPort“ mobilusis reporteris. „Password 2008“ finalo metu daugiau 300 reklamos ir rinkodaros specialistų akivaizdoje išrinkta ir apdovanota efektyviausia 2007-ųjų Lietuvos rinkodaros kampanija. Ja tapo fotografijų albumo „Neregėta Lietuva“ pristatymas.
2008-03-05

Bus renkamos efektyviausios lietuviškos reklamos kampanijos

Penktą kartą Lietuvoje rengiamame rinkodaros pasiekimų konkurse dėl efektyviausios kampanijos titulo varžysis „Effigy“ įvedimas į rinką, „Hansabanko“ jaunimo programa ZOOM, MTV KLASĖ, „Neregėta Lietuva“ pristatymas ir „Omni SurfPort“ mobilusis reporteris. Mažo biudžeto kampanijų kategorijoje (iki 10000 eurų) laimėtojas jau žinomas. Daugiausia žiuri balų gavo teatro projekto „*****“ (kovo6) pristatymo kampanija. Finalistai pristatys savo strategijas kovo 4 d. konferencijos PASSWORD 2008 metu.
2008-02-21

„Snoro lizingas“ automobilį siūlo įsigyti per 5 minutes

„Snoro lizingas“ pradėjo teikti naują paslaugą „YZI autolizingas“, kuri pageidaujamą automobilį lizingu leidžia įsigyti per penkias minutes. Ši privatiems klientams skirta paslauga leis išperkamosios nuomos sutartį sudaryti neišeinant iš automobilių pardavimo vietos. ,,Pastebima, kad nuolat skubantiems vartotojams vis daugiau įtakos turi ne tik siūlomos finansavimo sąlygos, bet ir pačio pirkimo proceso ypatumai“, – teigia,,Snoro lizingas“ Lizingo skyriaus vadovas Paulius Jankauskas.
2008-02-15
Į viršų