effigy
Šiame puslapyje rasite informaciją apie gairę pavadinimu „effigy“. Visi straipsniai, video, nuotraukos, komentarai patalpinti tv3.lt naujienų portale apie gairę pavadinimu „effigy“.
„Effigy“ stabdo veiklą, bus peržiūrėta bendrovės strategija
Drabužiais, aksesuarais ir avalyne jaunimui prekiaujanti bendrovė „Effigy“ stabdo veiklą. Šis sprendimas priimtas atsižvelgiant į situaciją Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje bei jos perspektyvas.
„Jaučiame atsakomybę prieš savo darbuotojus bei verslo partnerius, todėl, atsižvelgdami į veiklos rezultatus ir prastas Lietuvos mažmeninės prekybos rinkos perspektyvas, nusprendėme sustabdyti bendrovės veiklą.
Renkamas metų rinkodaros vadovas ir efektyviausia kampanija
Jau šeštus metus iš eilės priimamos paraiškos į rinkodaros pasiekimų konkursą PASSWORD, kuriame bus išrinkta efektyviausia 2008 metų Lietuvos rinkodaros kampanija ir metų rinkodaros vadovas. Paraiškos registruojamos iki sausio 30 dienos, jų teikimas yra nemokamas.
Visi norintys nominuoti įsimintiną, originalią, o svarbiausia efektyvią 2008 m. rinkodaros kampaniją gali tai daryti www.best-marketing.com. Konkurso organizatoriai susisieks su jų kūrėjais dėl paraiškos teikimo.
„Neregėta Lietuva“ parduodama efektyviausiai
Penktą kartą Lietuvoje rengiamame rinkodaros pasiekimų konkurse dėl efektyviausios kampanijos titulo varžėsi „Effigy“ įvedimas į rinką, „Hansabanko“ jaunimo programa ZOOM, MTV KLASĖ, „Neregėta Lietuva“ pristatymas ir „Omni SurfPort“ mobilusis reporteris. „Password 2008“ finalo metu daugiau 300 reklamos ir rinkodaros specialistų akivaizdoje išrinkta ir apdovanota efektyviausia 2007-ųjų Lietuvos rinkodaros kampanija. Ja tapo fotografijų albumo „Neregėta Lietuva“ pristatymas.
Bus renkamos efektyviausios lietuviškos reklamos kampanijos
Penktą kartą Lietuvoje rengiamame rinkodaros pasiekimų konkurse dėl efektyviausios kampanijos titulo varžysis „Effigy“ įvedimas į rinką, „Hansabanko“ jaunimo programa ZOOM, MTV KLASĖ, „Neregėta Lietuva“ pristatymas ir „Omni SurfPort“ mobilusis reporteris. Mažo biudžeto kampanijų kategorijoje (iki 10000 eurų) laimėtojas jau žinomas. Daugiausia žiuri balų gavo teatro projekto „*****“ (kovo6) pristatymo kampanija. Finalistai pristatys savo strategijas kovo 4 d. konferencijos PASSWORD 2008 metu.
„Live To The Max“ naktis su populiariuoju Ianu Pooley
Jau šį šeštadienį, balandžio 14 d., klube „Gravity“ naujas laisvalaikio drabužių prekės ženklas „Effigy“ kviečia į vakarėlį „Live To The Max“, kuris bus skirtas pristatyti kompaktinę plokštelę „Effigy Rmx Pack“. Pagrindinė vakaro žvaigždė bus vienas labiausiai gerbiamų house muzikos prodiuserių bei diskžokėjų pasaulyje – vokietis Ianas Pooley. Jam talkins „Glam Gallery“ rezidentas Andriaus Rio.