Drabužiais, aksesuarais ir avalyne jaunimui prekiaujanti bendrovė „Effigy“ stabdo veiklą. Šis sprendimas priimtas atsižvelgiant į situaciją Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje bei jos perspektyvas.
„Jaučiame atsakomybę prieš savo darbuotojus bei verslo partnerius, todėl, atsižvelgdami į veiklos rezultatus ir prastas Lietuvos mažmeninės prekybos rinkos perspektyvas, nusprendėme sustabdyti bendrovės veiklą. Pirkėjų per trumpą laiką pamėgtas ir įvertintas prekės ženklas „Effigy“ išliks, tačiau bus peržiūrėta tolesnė jo plėtros strategija“, - sako bendrovės Plėtros ir pardavimų direktorė Jolita Mieliauskienė.
Tyrimų duomenims, „Effigy“ yra populiariausias Lietuvoje jaunimo aprangos prekės ženklas. 2009 m. gruodį atliktas tyrimas parodė, kad 66 proc. penkių didžiųjų Lietuvos miesto jaunimo iki 25 metų perka „Effigy“ drabužius. Prekės ženklas turi apie 20 tūkst. lojalių pirkėjų, o vien socialiniame tinkle „Facebook“ „Effigy“ draugais tapo daugiau nei 8000 vartotojų.
Pasak J.Mieliauskienės, sprendimą peržiūrėti bendrovės veiklos strategiją paskatino ženkliai sumažėjusi Lietuvos gyventojų perkamoji galia ir tai, kad mažmeninės prekybos rinkoje kol kas nematoma atsigavimo perspektyvų.
„Mūsų tikslinė auditorija – jaunimas patyrė vieną stipriausių krizės smūgių. Vien per 2009 metus, oficialiais duomenimis, bedarbių, kurių amžius yra iki 25 metų, skaičius siekė 80 tūkstančių. Kas antras iš šalies išvažiuojantis žmogus yra jaunesnis nei 30 m. amžiaus. Tai ilgalaikes pasekmes turintys procesai, todėl turime iš naujo įvertinti situaciją“, - sako bendrovės “Effigy" Plėtros ir pardavimų direktorė J.Mieliauskienė
11 parduotuvių didžiuosiuose Lietuvos miestuose, kurias valdo bendrovė „Effigy“, bus uždarytos šį rudenį.
Bendrovė šiuo metu turi 87 darbuotojus. Pagal galimybes jiems bus pasiūlytas darbas kitose koncerno SBA, valdančio „Effigy“ akcijas, įmonėse.
„Sieksime išlaikyti geriausių darbuotojų branduolį, kad peržiūrėjus „Effigy“ tolesnę prekės ženklo strategiją bei, galbūt, pasikeitus Lietuvos ekonomikos situacijai, galėtume vienokia ar kitokia forma tęsti sėkmingai pradėtą veiklą. Bendrovei pavyko suburti ir išugdyti jauną kūrybišką, ne tik šiuolaikinį gyvenimo stilių, bet ir naujus iššūkius mėgstantį kolektyvą. Esu įsitikinęs, kad jie sėkmingai tęs savo karjerą ir SBA įmonėse, ir kitose žinomiausiose Lietuvos bei užsienio bendrovėse“, - sako koncerno SBA verslo vystymo viceprezidentas Egidijus Valentinavičius.
Pasak jo, koncernui SBA priklausančios įmonės toliau koncentruosis ties pagrindine veikla – gamyba ir eksportu. Koncernas valdo didžiausias Lietuvoje baldų ir trikotažo gamybos įmones, kurios eksportuoja daugiau nei 90 proc. pagamintos produkcijos.