• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujausi tyrimai atskleidžia, kad į reklamavimąsi internete Lietuvoje investuojama bemaž 100% daugiau nei manyta iki šiol.

REKLAMA
REKLAMA

„Vadovaujantis „TNS LT“ duomenimis, pirmojo 2012 metų ketvirčio reklamavimo internete gross investicijos (suma iki nuolaidų) reklamai internete Lietuvoje siekė apie 15,4 mln. litų. Įvertinus rinkoje egzistuojančias nuolaidas, realios reklamavimo apimtys siekia apie puse įvardintos sumos, t.y. 7-8 mln. litų. Svarbu paminėti, kad pastarieji skaičiavimai apima tik lietuviškus tinklapius/portalus“, – teigia Donatas Tamelis, „Media Contacts“ direktorius.

REKLAMA

„Media Contacts“ duomenimis, bendrai interneto reklamos rinka sulaukia dvigubai daugiau investicijų nei buvo apskaitoma iki šiol. Mūsų naudojamas paieškos sistemų analizės sprendimas leidžia stebėti atskirus verslo segmentus bei nagrinėti ne tik reklamos investicijas, bet ir vyraujančias reklamavimo strategijas. Įvertinus „TNS LT“ skelbiamą interneto reklamos rinkos dydį ir pridėjus „Media Contacts“ pirmą kartą apskaitytas reklamos investicijas paieškos sistemose, bendra pirmąjį metų ketvirtį interneto reklamai skirta investicijų dalis atskaičius nuolaidas būtų dvigubai didesnė – apie 15 mln. litų“,– teigia D. Tamelis.

REKLAMA
REKLAMA

Prieš 8 mėnesius bendrovė „Media Contacts“ sudarė strateginę partnerystę su viena lyderiaujančių skaitmeninės rinkodaros tyrimų kompanijų „ADGOOROO“. Šiandien įmonė džiaugiasi pirmaisiais agreguotais „ADGOOROO“ sistemos duomenimis. Šie duomenys leidžia pamatuoti bendras reklamavimo internete investicijas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Interneto reklamos rinka jaučia didžiulį kokybiškų tyrimų duomenų bei analitinių įrankių, padėsiančių efektyvinti investuojamus reklamos biudžetus, trūkumą. Būdami reklamos industrijos sudedamąja dalimi, jautėme pareigą prisidėti prie rinkos pažangos. Intensyviai  ieškojome technologinių sprendimų, suteikiančių galimybę automatizuotai stebėti reklamos investicijas bei vyraujančias strategijas, kurių neapskaito pagrindiniai rinkos stebėtojai, t.y. reklamos apimtis paieškos sistemose“, – aiškina D. Tamelis.

REKLAMA

„Kaip pavyzdį galėčiau pateikti finansų sektoriaus rezultatus, kuriame veiklą vykdo vieni didžiausių mūsų klientų. Pirminiais skaičiavimais per pirmąjį metų ketvirtį reklamai paieškos sistemose finansų sektoriaus žaidėjai investavo kiek daugiau nei 1,025 mln. litų. Verta paminėti, kad pastarasis sektorius nėra pats didžiausias pagal reklamos investicijų dalį, – teigia pašnekovas, – todėl pateikti bendri duomenys, lyginant su kitomis rinkomis, atrodo pakankamai „sveikai“. Kompanijos „Forrester“ vertinimu  investicijos reklamai paieškos sistemose Europoje 2012 m. apims didžiąją dalį reklamos investicijų internete ir pasieks bemaž 28 mlrd. litų.“

Richard Stokes, „ADGOOROO“ kompanijos įkūrėjas bei vadovas teigė palaikantis „Media Contacs“ iniciatyvą: „Norime pasidžiaugti ilgalaike strategine partneryste su „HAVAS“ šeimos agentūromis ir didžiuojamės galėdami prisidėti prie „Media Contacts“ edukuojant klientus bei visą reklamos industriją rinkodaros paieškos sistemose klausimais.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų