Tarp jų – išplėsta, naujausios koncepcijos „Massimo Dutti“ parduotuvė bei italų mados namų „Max Mara Group“ drabužių prekės ženklų „Marella“ ir „Weekend Max Mara“ parduotuvės.
Po rekonstrukcijos darbų kiek anksčiau „Panoramoje“ atidaryta ir daugiau atnaujintų bei visiškai naujų mados parduotuvių, o balandžio viduryje duris atvers rankinių ir aksesuarų butikas „Coccinelle“.
Prekybos cento vadovė Birutė Kalanovaitė pabrėžia, kad pardavimai mados segmente šiuo metu auga, o naujos bei atnaujintos parduotuvės atliepia „Panoramos“ lankytojų poreikius.
Naujos parduotuvės Šiaurinėje alėjoje
B. Kalanovaitė teigia, jog naujų, aukščiausios kokybės ir visame pasaulyje gerai žinomų prekinių ženklų atėjimas į prekybos centrą atliepia lankytojų poreikius ir yra susijęs su mados segmento pardavimų augimu.
„Mados prekės, lyginant su praėjusių metų pardavimais, dabar yra augime ir kol kas vis dar kyla į viršų. Stebime rinkos tendencijas, siekiame išlaikyti aktualumą, o taip pat jaučiame savo lankytojų poreikius. Būdami moderniu miesto prekybos centru, po sėkmingų atnaujinimo darbų etapų atvėrėme vis daugiau naujų, išskirtinių ir aukščiausios kokybės prekinių ženklų parduotuvių, kurios žinomos visame pasaulyje bei išsiskiria savo asortimentu“, – teigia B. Kalanovaitė.
Anot jos, ryškiausi pokyčiai „Panoramos“ lankytojus jau pasitinka Šiaurinėje prekybos centro alėjoje, kur duris neseniai atvėrė išplėsta, naujausio koncepto, modernaus minimalistinio dizaino „Massimo Dutti“ parduotuvė. Šalia jos įsikūrė ir dvi naujos, žinomų italų mados namų „Max Mara Group“ prekės ženklų parduotuvės – „Marella“ bei „Weekend Max Mara“, pakeitusios anksčiau čia buvusias „Aldo“ ir „Tom Tailor“ parduotuves.
Stiprina aukščiausios kokybės mados prekių segmentą
„Massimo Dutti“, „Marella“, „Weekend Max Mara“ ir kitus žinomus prekės ženklus Baltijos šalyse atstovaujančios „Aprangos“ grupės generalinis direktorius Rimantas Perveneckas džiaugiasi naujų parduotuvių atidarymu „Panoramoje“.
„Massimo Dutti“ parduotuvė „Panoramos“ prekybos centre jau turėjo pakankamai platų lojalių klientų ratą, tad tikime, kad išplėsta naujos koncepcijos parduotuvė, kuri išsiskiria elegancija ir subtilumu, bus vertinama itin palankiai. Kartu su „Marella“ bei „Weekend Max Mara“ parduotuvėmis naujoji „Massimo Dutti“ taps tikru traukos centru ir svarbia aukščiausios kokybės prekių klientų apsipirkimo vieta“, – sako „Aprangos“ grupės generalinis direktorius R. Perveneckas.
B. Kalanovaitė priduria, kad „Aprangos“ grupė yra vienas iš strateginių „Panoramos“ partnerių: „Kartu dirbame nuo prekybos centro atidarymo pradžios, tad bendra sinergija leidžia planuoti plėtros galimybes, o „Panoramoje“ turėti modernias, aukščiausio lygio bei išskirtinio dizaino parduotuves. Šiuo metu „Aprangos“ grupė mūsų prekybos centre turi 8 mados parduotuves.“
Planuoja dar vieną atidarymą
Formuodama prekybos centro parduotuvių portfelį „Panorama“ pirmiausia atsižvelgia į savo klientų lūkesčius, sako vadovė.
„Norime po vienu stogu turėti geriausius rinkoje esančius prekinius ženklus. Turime platų kvepalų ir kosmetikos pasirinkimą, kokybišką bei gurmanišką maisto produktų segmentą, o dabar dar labiau sustiprinome aukščiausios kokybės mados prekių pasirinkimą“, – pasakoja B. Kalanovaitė.
Balandžio mėnesį „Panoramos“ pirkėjų laukia dar viena naujovė. Antrame aukšte duris atvers itališko prekinio ženklo „Coccinelle“ butikas, prekiaujantis aukštos kokybės moteriškomis rankinėmis bei aksesuarais. Šiemet prekybos centre buvo atidarytos ir kitos, naujos žinomų mados prekinių ženklų parduotuvės: vokiečių mados namai „Betty Barclay“, dizainerių drabužių moterims bei vyrams parduotuvė „Tops!”.
Kiek anksčiau „Panoramoje“ duris atvėrė ir vienas pirmųjų lietuvių prekinio ženklo „InAvati“ butikas, siūlantis platų, aukštos kokybės drabužių asortimentą. Vykdant prekybos centro atnaujinimo darbus pirkėjams buvo atvertos ir rekonstruotos iki tol sėkmingai „Panoramoje“ įsitvirtinusios mados parduotuvės: „Ivo Nikkolo, „Gedimino 22“, „Etam“ ir „Esprit“, taip pat ispaniškos avalynės tinklas „Alikante“.
Anot „Panoramos“ vadovės B. Kalanovaitės, pokyčiai prekybos centre įgyvendinami siekiant pirkėjams suteikti daugiau patogumo, vieno apsipirkimų metu randant platų kokybiškų prekių asortimentą: „Mums svarbu savo lankytojams kurti lengvesnę kasdienio apsipirkimo patirtį, tad vykdydami prekybos centro atnaujinimo darbus daug dėmesio skiriame moderniam ir funkcionaliam erdvių išpildymui. Tai atsispindi tiek pasirinktose medžiagose, tiek apšvietimo, akustikos ar erdvių išdėstymo niuansuose. Investuojame į prekybos centro aplinką, kurioje pirkėjas galėtų lengviau atsipalaiduoti, neskubėti, jaustis maloniai ir komfortiškai tiek atvykęs vienas, tiek su visa šeima.“