„Simboliškai įkasėme kapsulę ir pradėjome (darbus – BNS) likusioje atkarpoje – virš 42 km – kelyje Vilnius-Utena. Tikimės, per metus bus sutvarkytas pilnai kelias“, – ketvirtojo betoninio kelio rekonstrukcijos etapo pristatymo renginyje antradienį žurnalistams sakė E. Sabutis.
„Apie 100 mln. eurų“, – sakė ministras, paklaustas, kokia bus visos atkarpos rekonstrukcijos kaina.
Anot E. Sabučio, 43 km ilgio kelio atkarpoje nuo Nemenčinės–Maišiagalos sankryžos iki Molėtų numatoma atnaujinti kelio dangą, įrengti 2+1 juostų kelią – Europoje populiarėjantį modelį, taip pat įrengti autobusų stoteles, apšvietimą, nuovažas.

„Čia kas porą kilometrų taip pat planuojama įrengti būtent tokias juostas, kad važiuojant galima būtų aplenkti lėčiau važiuojančius automobilius“, – kalbėjo ministras.
Kaip BNS anksčiau nurodė „Via Lietuvos“ atstovas Vytenis Radžiūnas, jau pasirašytos rangos sutartys dėl visų penkių šio kelio atkarpų rekonstrukcijos, darbus atlieka bendrovės HISK ir „Fegda“.
BNS anksčiau rašė, jog du iš penkių kelio ruožų (12,8 km) nuo Nemenčinės–Maišiagalos sankryžos iki Pociūnų gyvenvietės už 43 mln. eurų jau atnaujina bendrovės HISK ir „Fegda“, darbai vyksta ribojant eismą, jį reguliuojant šviesoforais.
Anot V. Radžiūno, darbai likusiose trijose atkarpose (30,2 km) turėtų prasidėti antrąjį šių metų ketvirtį.
Buvęs susisiekimo ministras Marius Skuodis yra sakęs, kad visas kelias Vilnius–Utena turėtų būti rekonstruotas iki 2025 metų pabaigos. Tačiau „Via Lietuvos“ teigimu, tai priklausys nuo finansavimo.
Kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš šalies sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias yra ir vienas problematiškiausių, turintis cementbetonio dangą, kuri yra deformuota ir susidėvėjusi.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!