Bendrovė antradienį pristatys ketvirtojo betoninio kelio rekonstrukcijos etapo – ruožo nuo Nemenčinės–Maišiagalos sankryžos iki Molėtų – rekonstrukcijos planus.
Anot „Via Lietuvos“, šioje 43 km ilgio kelio atkarpoje bus įrengtos trys eismo juostos – numatomas vadinamasis 2+1 juostų kelias, taip pat ketinama pertvarkyti sankryžas.
Kaip BNS nurodė „Via Lietuvos“ atstovas Vytenis Radžiūnas, jau pasirašytos rangos sutartys dėl visų penkių kelio atkarpų (43 km) rekonstrukcijos, darbus atlieka bendrovės HISK ir „Fegda“, o bendrą darbų vertę planuojama paskelbti pristatymo renginyje antradienį.
BNS anksčiau rašė, jog du iš penkių kelio ruožų (12,8 km) nuo Nemenčinės–Maišiagalos sankryžos iki Pociūnų gyvenvietės už 43 mln. eurų jau atnaujina bendrovės HISK ir „Fegda“, darbai vyksta ribojant eismą, jį reguliuojant šviesoforais.
Anot V. Radžiūno, darbai likusiose trijose atkarpose (30,2 km) turėtų prasidėti antrąjį šių metų ketvirtį.
Buvęs susisiekimo ministras Marius Skuodis yra sakęs, kad visas kelias Vilnius–Utena turėtų būti rekonstruotas iki 2025 metų pabaigos. Tačiau „Via Lietuvos“ teigimu, tai priklausys nuo finansavimo.
Kelias Vilnius–Utena yra viena pagrindinių Lietuvos transporto arterijų, vedančių iš šalies sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias yra ir vienas problematiškiausių, turintis cementbetonio dangą, kuri yra deformuota ir susidėvėjusi.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!