Įmonių susijungimui sausio 19 dieną pritarė „Lietuvos geležinkelių“ valdyba. Planuojama, kad procesas užtruks iki trečiojo šių metų ketvirčio, pranešė įmonė.
„Atsižvelgdami į situaciją rinkoje, nusprendėme apjungti dvi grupes įmones, kurių sinergija sukurs dar didesnę naudą“, – pranešime sakė „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška.
Pasak jo, VLRD ir toliau keliamas tikslas konkuruoti tarptautinėje rinkoje ir įgyvendinti naujo modernaus depo statybas Vaidotuose, kur veikia ir „LTG Cargo“ krovinių stotis.
VLRD šiuo metu tęsia kapitalinį „Siemens“ lokomotyvų remontą.
VLRD pajamos pernai padidėjo 27 proc. iki 66,4 mln. eurų, o „LTG Cargo“ – sumažėjo 7 proc. iki 397 mln. eurų, įmonė pervežė 3 proc. mažiau krovinių nei užpernai – 53,4 mln. tonų.
Visos „Lietuvos geležinkelių“ grupės pajamos pernai mažėjo 7 proc. iki 468,8 mln. eurų.