„Jeigu vartotojo įkeltas įrašas nesulaukia daug dėmesio ir peržiūrų – „Instagram“ automatiškai sumažins jo vaizdo grafikos kokybę. Tačiau reikia pabrėžti, kad, jeigu tas vaizdo įrašas netikėtai taps populiarus ir žiūrimas, į jį vartotojai įsitrauks, tada jį rodysime vėl aukštesnės kokybės raiška“, – cituojamas „Tele2“ Inovacijų ekspertas Arnoldas Lukošius.
Eksperto teigimu, tokie pokyčiai gali turėti įtaką mažesnę auditoriją turintiems turinio kūrėjams.
„Socialinių tinklų ekspertai įžvelgia grėsmę, kad platformoje įvedus tokius apribojimus, naujų turinio kūrėjų „Instagram“ atsiras vis mažiau. Jiems bus ne tik sunku auginti naują sekėjų ratą, bet ir išlaikyti esamus vartotojus“, – įžvalgomis dalijasi A. Lukošius.
Pranešime pažymima, kad socialinio tinklo „Instagram“ atnaujinimas atitinka kompanijos „Meta“ diegiamą politiką.
Siekdama sutaupyti kompanijos resursus, „Meta“ skelbė, kad naujai įkeltiems vaizdo įrašams bus suteiktas optimaliausias ir paprasčiausias kodavimas. Tik tada, kai jūsų įkeltas vaizdo įrašas atitiks įmonės standartus ir susilauks dėmesio – ilgo žiūrėjimo laiko ir daugybės peržiūrų – tuomet jis vėl bus rodomas aukštesne kokybe.