„Augimą visų pirma lėmė pusės milijono investicijos į baro atnaujinimą. Praėjus metams po atnaujinto baro atidarymo, galime drąsiai pasakyti, kad investicijos pasiteisino. Tai padėjo išsaugoti lojalius klientus bei pritraukti naujų. Šiuo metu bare per savaitgalį apsilanko 500-600 žmonių, o tai – dvigubai daugiau nei prieš atsinaujinimą”, – teigia Andrejus Romanovskis, baro „Paparazzi“, švenčiančio aštuonerių metų gimtadienį, direktorius.
2012 m. vidutinė baro lankytojų išleidžiama vakaro suma, lyginant su 2011 m., padidėjo 47 proc. Per metus atgijo tradicija bare apsilankyti ir mažąjį penktadienį – ketvirtadienį.
„Pastebime, kad vakarėlių poreikis auga ir žmonės vėl dažniau užsuka į barus. Tai parodo, kad laisvalaikio praleidimas bendraujant lietuviams yra itin svarbi kasdienybės dalis. Tendencijos atsipalaiduoti darbo dienomis ir savaitgaliais bei daugiau išleisti, taip pat rodo, kad žmonės pavargo taupyti ir daugiau investuoja į savo laisvalaikį ir mažas šventes“, – teigia Andrejus Romanovskis.
Pasak A. Romanovskio, konkurencija barų rinkoje nuolat didėja, tačiau šiandien Vilniuje yra tik keletas barų, turinčių aštuonerių metų patirtį. Artimiausiu metu baras „Paparazzi“ planuoja plėtrą ir kituose miestuose.