• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš daugelį metų apgauti pirkėją nurodant didesnį prekės svorį, nei yra iš tikrųjų nebuvo retas reiškinys. Ilgainiui Lietuvos verslininkai ėmė lyg labiau vertinti savo įvaizdį ir pačius pirkėjus. Tačiau, pasirodo, ir dabar galima permokėti didžiausio šalies prekybos tinklo parduotuvėje. „Maximos“ atstovai pripažįsta klaidą ir atsiprašo pirkėjų.

Prieš daugelį metų apgauti pirkėją nurodant didesnį prekės svorį, nei yra iš tikrųjų nebuvo retas reiškinys. Ilgainiui Lietuvos verslininkai ėmė lyg labiau vertinti savo įvaizdį ir pačius pirkėjus. Tačiau, pasirodo, ir dabar galima permokėti didžiausio šalies prekybos tinklo parduotuvėje. „Maximos“ atstovai pripažįsta klaidą ir atsiprašo pirkėjų.

REKLAMA

Tuo galėjo įsitikinti kaunietis Aivaras (vardas ir pavardė redakcijai žinoma), apsilankęs vienoje iš populiariausių „Maximos“ parduotuvių Kauno „Akropolyje“.

Savo pastebėjimą jis nufilmavo telefonu: svoris, nurodytas kiaulienos šonkaulių pakuotėje, ir svoris, kurį rodo pačioje parduotuvėje esančios svarstyklės skyrėsi daugiau kaip 40 proc.

Tad ir mokėti už šonkaulius reikėtų ne 3,34 euro, o 2,35 euro.

„Vasario 2 d. apsipirkinėjau „Akropolio“ „Maximoje“ ir pastebėjau, kad pardavinėjamų šonkauliukų svoris nurodytas ant etiketės nesutampa su svarstyklėse rodomų svoriu. Pasikviečiau atsakingą asmenį ir parodžiau klaidą, asmuo patikino, kad tuoj pat šie šonkauliukai bus išimami iš prekybos.

REKLAMA
REKLAMA

Deja, ketvirtadienį situacija Kauno „Akropolio“ „Maximoje“ tokia pati, šonkauliukų etiketėje nurodyta 670 g, o pasvėrus rodo 472 g. Kaip manote ar gali būti klaida du kartus?“ – retoriškai klausė skaitytojas.

REKLAMA

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė pripažino, kad skaitytojo papasakota istorija nėra išgalvota. Ji žada, kad bus išsiaiškinta, kaip tai galėjo nutikti,

„Atsiprašome savo pirkėjų dėl tokios situacijos. Aiškinsimės, kaip galėjo įvykti tokia klaida. Vasario 2 dieną minima prekė buvo pašalinta iš prekybos, o apie situaciją informuoti atsakingi asmenys.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau šiandien, dėl žmogiškos klaidos, dalis tų pakuočių vėl pateko į lentynas. Dar kartą atsiprašome už tokį nesusipratimą“, – komentavo E. Dapkienė.

Bendrovė taip pat aiškinasi, ar tokie patys kiaulienos šonkauliai su klaidingai nurodytu svoriu ant pakuotės galėjo patekti į kitas prekybos tinklo parduotuves. Esą visos parduotuvės buvo įspėtos dėl galimo svorio neatitikimo.

Jokia čia neklaida, taip yra daroma sąmoningai ten dirbančių darbuotojų.
Ar dar yra kokia nors sritis kur neapknisa ,visur jei ką remontuosi-apknis,pirksi kažką apknis ,elekttos degalų šilumos ūkiai apknis ,nes nežiūrint brangimo kainas pasikelia neadekvačiai ,oažiūrėkit šių visų sričių vadovų atlyginimus,ir darbininkų atlyginimus,jie apknisti n procentų,net nuėjęs pas gydytoją gali būti apknistas nes prirašys tokių vaistų kuriuos pasiūlė tie su lagaminėliais o ne tų kur reikia, ir žinot taip nusibodo šitas apknisinėjimas ......
Klaida???Nejuokinkit...Jūs su visa maxima esate gyvenimo klaidos...
Vagys!!!Aferistai!!!
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų