Tačiau gyventojai pasakojo, kad kartais vietoje piniginės kompensacijos gauna tortą. Štai socialiniame tinkle kilo diskusija apie nelaimes parduotuvėse.
„Parduotuvėje rinkausi prekes, kai netikėtai užkliuvau už aštraus išsikišusio daikto ir susiplėšiau striukę.
Ar turiu teisę prašyti parduotuvės administracijos kompensacijos. Juk jų patalpose patyriau nuostolių. Gerai, kad tik striukę susiplėšiau, o ne rimčiau susižeidžiau“, – svarstė vyras.
Komentatoriai ragino prašyti kompensacijos ir dalijosi savo patirtimis.
„Turėjau beveik identišką situaciją. Irgi susiplėšiau striukę, jos kaina siekė 80 eurų. Tiek ir paprašiau. O parduotuvės vadovai net ilgai nesvarstę mano prašymo sutiko pinigus sumokėti“, – pasakojo komentatorius.
Kita komentatorė pasakojo, kad parduotuvėje pargriuvo.
„Tačiau pinigų negavau, parduotuvės atstovai padovanojo man tortą.
Sužalojimų nepatyriau, tik išsipurvinau drabužius ir ant kojos mėlynė atsirado“, – guodėsi moteris.
Tuo metu kiti komentatoriai patarė saugotis patiems.
„Reikia patiems saugotis, negi kiekvieną kartą parduotuvėje nugriuvę ar kažką susiplėšę prašysite pinigų“, – stebėjosi moteris.
Prekybos tinklas turi draudimą
Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis tikino, kad bendrovė yra apsidraudusi civilinės atsakomybės draudimu.
„Taigi, jeigu įvyksta kokios nors nelaimės, nuostolius atlygina draudimas. Taip pat draudimo bendrovė ir sumas nustato, kurios yra išmokamos nukentėjusiems.
Tačiau nelaimių dažniausiai pavyksta išvengti. Galbūt jų daugiau pasitaiko žiemos laikotarpiu, tada būna šlapia, slidu, žmonės dažniau nugriūna ir susižeidžia“, – pastebėjo prekybos tinklo atstovas.
„Lidl Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė Lina Skersytė irgi komentavo, kad nelaimingų atsitikimų parduotuvėse pasitaiko labai retai.
„Dedame pastangas, kad užtikrintume tiek pirkėjų, tiek ir personalo saugumą, kad tokių situacijų būtų galima išvengti. Visgi, jei tokių įvykių pasitaiko, jie yra vertinami ir sprendžiami individualiai“, – sakė parduotuvės atstovė.
Siūlo pirkėjams kreiptis el. paštu arba telefonu
„Maxima LT“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė komentavo, kad jos atstovaujama bendrovė priima visus pirkėjų gautus prašymus ir nusiskundimus.
„Juos įvertiname ir priimame atitinkamus sprendimus.
Kiekvieną parduotuvėje įvykusį atvejį įvertiname individualiai, todėl ir žalos atlyginimo klausimas yra sprendžiamas individualiai. Iškilus įvairiems klausimams, savo pirkėjus visuomet raginame kreiptis į parduotuvės personalą arba į mūsų kliento aptarnavimo skyrių – [email protected] arba 0 800 200 50“, – vardijo prekybos tinklo atstovė.
Prekybos tinklo „Iki“ atstovė Gintarė Kitovė taip pat nurodė, kad patyrę žalą klientai gali kreiptis el. paštu.
„Prekybos tinklas savo civilinę atsakomybę yra apdraudęs draudimo bendrovėje. Įvykus nelaimingam atsitikimui parduotuvės patalpose žalos atlyginimo klausimą koordinuoja ir sprendžia draudimo bendrovė.
Jei žala atsiranda dėl mūsų kaltės, ją padengia mūsų draudimas“, – sakė prekybos tinklo atstovė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!