Verslo naujienų portalas pateikia priemones, kuriomis žaidžia prekybos centrai.
1. Didelis užrašas „išpardavimas“ vitrinoje. Pastarojo buvimas padidina tikimybę, kad čia pasirodys daugiau klientų negu įprastai. O jie nebūtinai pirks tik tas prekes, kurios šiuo metu yra nukainotos.
2. Dauguma prekybos centrų gamina kuo didesnius prekių vežimėlius. Dar 1930 metais sugalvotas triukas pasiteisina iki šiol. Esant didesniam vežimėliui, kad ir kiek jūs bekrautumėte prekių, atrodo, kad jų ne tiek ir daug. Tokiu būdu galiausiai prisiperkate daug.
3. Prekybos centruose tik įėjus galima pamatyti prekystalius nukrautus gėlėmis arba šviežiais kepiniais. Tokiu būdu, kai jūsų pirkinių krepšelis dar yra tuščias, jūs jaučiatės pakylėtai ir sklindantys kvapai įkvepia jus pirkti dar daugiau.
4. Būtiniausias prekes prekybos centrai linkę sudėlioti tolimiausiame parduotuvės kampe. Tai tik tam, kad pereitumėte visą parduotuvę kol iki jų prieisite.
5. Prekybos centruose neretai rasite daugybę ryškiaspalvių lapelių. Pirkėjams jie klaidingai asocijuojasi su akcijomis dėl kurių jie pameta galvą.
6. Parduotuvės pagal išdėliotus prekystalius priverčia klientus judėti iš dešinės į kairę. Kadangi ir vairuojama dešine puse, klientai pirmiausia ten ir žiūri. Taigi ne pirmo būtinumo prekės greičiau bus išdėliotos dešinėje, o ne kairėje pusėje.
7. Prekes, kurias parduotuvė labiausiai nori parduoti, greičiausiai rasite sudėliotas akių lygyje. Prekes, kurių jums iš tiesų reikėtų, greičiausiai rasite kiek žemiau ar aukščiau.
8. Yra ir vaikų matomumo lygis. Jame dažnai išdėlioti žaislai, saldainiai ir panašios prekės, skirtos vaikams. Mažieji parduotuvės lankytojai greičiausiai pradės prašyti tėvų nupirkti šių prekių.
9. Viduryje prekybos centro dažnai įkuriama sulčių spaudykla ar miniatiūrinė kavinė. Tam, kad galėtumėte atsipūsti ir su naujomis jėgomis apeiti likusią parduotuvės dalį.
10. Tyrimai rodo, kad prekės turi būti išdėliotos kuo prieinamiau klientams. Pavyzdžiui, drabužiai geriau sudelioti taip, kad juos būtų galima kuo paprasčiau paliesti ir apžiūrėti.
11. Pirkėjams įtaką daro ir spalvos prekybos vietoje. Juos lengviau privilioti šiltomis spalvomis, o žalia ir mėlyni atspalviai padrąsina juos pirkti, pastebi businessinsider.com.
12. Įrodyta, kad grojanti muzika taip pat turi įtakos perkamų produktų kiekiui. Lėta muzika labiau atpalaiduoja ir taip pirkėjai išleidžia daugiau. O garsi muzika dažnu atveju tik suerzina klientus ir paragina juos greičiau apsipirkti. Pastebima, kad grojant klasikinei muzikai, klientai yra linkę pirkti brangesnes prekes.
13. Parduotuvės dydis taip pat turi įtakos. Mažesnėje parduotuvėje pirkėjai jausis ne taip patogiai, taigi praleis mažiau laiko ir nusipirks mažiau prekių.
14. Parduotuvės linkusios pabrėžti, kad išpardavimų laikas yra labai ribotas. Būtent dėl to jūs ir skuodžiate pirkti, ar ne taip?
15. Pardavėjai varžosi dėl to, kad jų prekės būtų išdėliotos prie mokėjimo kasų. Jūs laukiate, vis dairotės ir akis užkliūna už prekės, kurios jūs vis dar norite.
16. Įvairios lojalumo kortelės, gautos prekybos centruose jus pririša prie jų. Kitą kartą jūs vėl eisite ten, kadangi lojalumo kortelės suteikia jums papildomų privilegijų.