Tačiau neseniai nelaimė atsitiko vilnietei Julijai. ji viename socialiniame tinkle pasidalijo istorija apie maisto prekių parduotuvėje įvykusį nelaimingą atsitikimą.
„Prekybos centre griuvau ant ką tik išvalytų, šlapių grindų. Neseniai išvalyta vieta nebuvo pažymėta. Su prekybos centro vadove peržiūrėjome vaizdo įrašą, kuriame ir buvo užfiksuota nelaimė. Vaizdo įrašą pasiėmė ji.
Nelaimės metu patyriau kojos sumušimą ir nuskilo priekinis dantis. Greitosios pagalbos atsisakiau, nes kažkokios specialios medikų pagalbos nereikėjo“, – pasakojo moteris.
Ji teiravosi, kaip toliau turėtų bendrauti su nelaimės kaltininku – prekybos centru dėl žalos atlyginimo.
Moteris pridūrė, kad yra apsidraudusi nuo nelaimingų atsitikimų.
Žalą atlygino ir apdovanojo
Komentatoriai siūlė kreiptis tiesiai į prekybos tinklo atstovus dėl žalos atlyginimo. Jie dalijosi istorijomis, kaip paslydę prekybos tinkluose, susiplėšę ten drabužius gavo ne tik pinigines kompensacijas, bet ir buvo apdovanoti tortais.
„Kai apsipirkinėjau parduotuvėje, mano sijoną prekių vežimėlis įsuko į ratelį. Pati nesusižalojau, bet sijono apačia buvo suplėšyta. Negana to, daugiau nei valandą niekaip negalėjau ištraukti įstrigusio sijono, galiausiai darbuotojai mane išlaisvino.
Darbuotojai iškvietė parduotuvės vadovę, kuri paaiškino, kad nelaimingų įvykių žalą parduotuvėje padengia jų draudimo bendrovė. Man beliko tik surašyti, kaip ir kas atsitiko. Iš karto parduotuvėje gavau dovanų tortą, o vėliau už sijoną man pervedė 100 eurų“, – pasakojo komentatorė.
Kiti gyventojai dalijosi ne tokiomis sėkmingomis istorijomis.
„Mano vaikais paslydo ir pargriuvo parduotuvėje. Tai net atsiprašymo nesulaukėme. Darbuotojai sakė, kad tėvai turi prižiūrėti vaikus parduotuvėse ir niekas dėl to nekaltas“, – skundėsi moteris.
Prekybos tinklų draudimas žalą atlygina
Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis teigė, kad bendrovė yra apsidraudusi civilinės atsakomybės draudimu.
„Todėl jeigu kažkas atsitinka, tai būna itin retai, draudimo bendrovė atlygina nukentėjusiajam žalą“, – teigė prekybos tinklo atstovas.
Tuo metu prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė Vaida Budrienė irgi teigė, prekybos tinklas savo civilinę atsakomybę yra apdraudusi draudimo bendrovėje.
„Įvykus nelaimingam atsitikimui parduotuvės patalpose žalos atlyginimo klausimą koordinuoja ir sprendžia draudimo bendrovė“, – atkreipė dėmesį V. Budrienė.
„Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė taip pat teigė, kad prekybos tinklas savo veiklą yra apdraudęs civilinės veiklos draudimu.
„Dėl to įvykus incidentui, kurio metu nukentėjo kliento turtas ar sveikata, ir esant mūsų atsakomybei, draudimas tokiu atveju patirtą žalą atlygina.
Tiesa, kiekvieną įvykį draudimo įmonė nagrinėja individualiai, aiškinasi ir atsižvelgia į visas to įvykio aplinkybes. Mums rūpi mūsų pirkėjų sveikata ir savijauta, tad siekiame, kad tokie įvykiai nepasikartotų ir imamės prevencinių veiksmų“, – sakė prekybos tinklo atstovė.
Kiekvieną situaciją vertina ir sprendžia individualiai
Prekybos tinklo „Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė tikino, kad nelaimingų atsitikimų parduotuvė pasitaiko labai retai ir kiekvienas atvejis yra vertinamas individualiai.
„Mūsų prekybos tinklas nuolat rūpinasi klientų saugumu ir patogumu – nuolat valome patalpas, tarp jų, žinoma, ir grindis. Jei pastebime, kad grindys slidžios – padedame įspėjamąją lentelę“, – sakė E. Krasauskienė.
„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė sakė, kad nelaimingų atsitikimų parduotuvėse kaip ir visur gali pasitaikyti, tačiau jie yra pavieniai.
„Dedame pastangas, kad užtikrintume tiek pirkėjų, tiek ir personalo saugumą, kad tokių situacijų būtų galima išvengti. Visgi, jei tokių įvykių pasitaiko, jie yra vertinami ir sprendžiami individualiai“, – komentavo prekybos tinklo atstovė.
Klientai parduotuvėse turėtų būti atsargūs
„Maxima“ atstovė tikino, kad taip pat prašoma ir pirkėjų būti atidžiais, stebėti aplinką ir atkreipti dėmesį į įspėjamuosius ženklus, pavyzdžiui, „Atsargiai! Slidu“.
I. Trakimaitė-Šeškuvienė skaičiavo, kad iš viso mūsų prekybos tinkle veikia 246 parduotuvės, į kurias kasdien užsuka kone pusė milijono pirkėjų.
„Per devynis šių metų mėnesius nelaimingų atsitikimų, kurių metų klientai paslydo ir patyrė traumą, buvo 9“, – teigė prekybos tinklo atstovė.
Prekybos tinklo „Iki“ atstovė irgi sakė, kad stengiamasi daryti viską, kad pirkėjams apsipirkti būtų patogu, lengva ir aišku, saugu, tačiau nelaimingų atsitikimų vis tiek įvyksta.
„Juos stengiamės išspręsti greitai ir taikiai. Mokome personalą kaip užtikrinti saugumo priemones parduotuvėje ar įvykus nelaimingam įvykiui suteikti pirmąją pagalbą“, – komentavo prekybos tinklo atstovė.
Ir nieko neatsiskaitė , net neatsiprašė
Kiaules
Ne kojos į šia nesaugia su bukais darbuotojais parduotuve