Pakilo bilieto kaina traukinio maršrutu Vilnius–Kaunas. Trečia klase vietoj 15 Lt teks mokėti 16,30 Lt, antra – vietoj 17 Lt bilietas kainuos 18 Lt.
„Lietuvos geležinkeliai“ tikina, kad kainos nėra pakeltos, o tik sugrąžintos į buvusį lygį. Visai neseniai bilieto kainą kilstelėjusi ir Kauno autobusų kompanija „Kautra“ žada kurį laiką kainų nebekelti.
„Kainos nėra padidėjusios, jos yra atstatytos į buvusį lygį. Kai buvo remontuojamas Kauno tunelis, netekome pakankamai daug keleivių. 2008-aisiais uždarėme tunelį ir po to keleivių sumažėjo 10 proc. Turbūt nepatogu žmonėms buvo važiuoti iki Pravieniškių stotelės ir nepasiekti Kauno geležinkelio stoties“, – interneto portalui lrt.lt sakė AB „Lietuvos geležinkeliai“ Bendrojo skyriaus specialistas Vidmantas Gudas.
2009-ųjų lapkritį buvo baigtas remontuoti Kauno tunelis ir, norint susigrąžinti prarastus keleivius, tąsyk buvo sumažintos kelionės kainos, o dabar jos atstatytos.
Trečia klase kainos buvo sumažintos 8 proc. – iš 16,30 Lt į 15 Lt, antra klase 16 proc. – nuo 22,20 Lt į 17 Lt. Dabar, atsistačius įprastiniam keleivių srautui ir nuo gegužės 29 d. įsigaliojus naujam tvarkaraščiui, trečia klase kelionė kainuos nebe 15 Lt, o 16,30 Lt. Važiuojantiems antrąja klase kainos pakeltos 6 proc. – iš 17 į 18 Lt.
„Tokios kainos turėtų nusistovėti ir, svarbiausia, kitų maršrutų [bilietų kainų] didinti visiškai neplanuojama. Vilnius–Kaunas vienintelis [pabrangęs] maršrutas“, – patikino V. Gudas.
Tuo metu „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas lrt.lt sakė, kad „Lietuvos geležinkeliai“ pasekė jų pavyzdžiu – šie balandžio pradžioje kainą maršrutu Kaunas–Vilnius taip pat kilstelėjo vienu litu.
Anot L. Skardžiuko, kainos autobusais nebuvo keltos jau dvejus metus, tačiau esą kainos kilstelėjimas nepadengė išaugusių kaštų. „Tikimės, kad [bilieto kainos pakėlimas vienu litu] neiššauks reakcijos“, – vylėsi L. Skardžiukas.
Kelionė autobusu Kaunas–Vilnius anksčiau kainavo 19 Lt, nuo balandžio pradžios kainuoja 20 lt.
Vytenis Radžiūnas