Tarptautinių tyrimų kompanija „Tesla“ prekės ženklą dabar vertina 66,2 mlrd. JAV dolerių – net 44 proc. daugiau nei prieš metus.
Antroje šio reitingo eilutėje išliko „Mercedes-Benz“ – šio prekės ženklo vertė per metus sumenko 3 proc. iki 58,8 mlrd. dolerių, o į trečiąją nukritusio „Toyota“ – 18 proc. iki 52,5 mlrd. dolerių.
Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko BMW (40,4 mlrd. dolerių), „Porsche“ (36,8 mlrd. dolerių), „Volkswagen“ (34 mlrd. dolerių), „Honda“ (24,2 mlrd. dolerių), „Ford“ (22,3 mlrd. dolerių), „Hyundai“ (15,9 mlrd. dolerių) ir „Audi“ (13,9 mlrd. dolerių).
„Brand Finance“ analitikai stipriausiu automobilių prekės ženklu įvardijo „Ferrari“. Vertindama prekės ženklo stiprumą tyrimų kompanija atsižvelgia į daugybę rodiklių, išskyrus vertę, įskaitant investicijas į rinkodarą, veiklos rezultatus ir santykius su suinteresuotosiomis šalimis – pradedant darbuotojais, tiekėjais ir akcininkais, baigiant vyriausybinėmis agentūromis ir visuomeninėmis organizacijomis. „Ferrari“ prekės ženklas, smukus euro kursui JAV dolerio atžvilgiu, per metus nuvertėjo 8 proc. iki 7,4 mlrd. dolerių.
Tarp automobilių dalių gamintojų brangiausiu prekės ženklu vėl įvardinta Japonijos „Denso“ (per metus pabrango 6 proc. iki 4,5 mlrd. dolerių), o tarp padangų gamintojų ir toliau pirmauja prancūzų „Michelin“ (2 proc. iki 7,9 mlrd. dolerių).