Nuo rugpjūčio 1 dienos keleivių bus prašoma vadovautis tiek visiems įprastomis bei žinomomis, tiek ir naujomis taisyklėmis, rašoma Kauno miesto savivaldybės pranešime žiniasklaidai.
Įlipus pro priekines duris privaloma pažymėti „Žiogo“ kortelę ar parodyti vairuotojui elektroninį bilietą telefono ekrane („Žiogo“ išmaniojoje programėlėje), arba nusipirkti vienkartinį bilietą vietoje.
Ketindamas išlipti, autobusui artėjant prie norimos stotelės, keleivis privalės paspausti STOP mygtuką ir saugiai atsistoti prie durų. Ekrane įsižiebus užrašui „Stop“, kitiems keleiviams pakartotinai spausti mygtuko nebereikia.
Vairuotojas stotelėse sustos tik tada, kai, nuspaudus STOP mygtuką, švieslentėje užsidegs atitinkamas užrašas, o keleivis bus pasiruošęs išlipti ir lauks prie išlaipinimo durų. Lygiai taip autobusas ar troleibusas sustos vairuotojui pamačius stotelėje laukiančius keleivius. Dėl to jie raginami „nežaisti slėpynių“ ir būti matomiems.
„Laukdami stotelėje nesislėpkime už paviljono ar dar toliau. Tai ypač aktualu vakaro metu ar paryčiais, kuomet matomumą apsunkina prieblanda. Iš anksto pasiruoškite ir atsistokite, kad būtumėte pastebėti vairuotojo“, – aiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
STOP mygtukų naudojimas ir viešojo transporto sustojimas „pagal pareikalavimą“ didesnės įtakos grafikams neturės.
Anot UAB „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus Mindaugo Grigelio, tokios keleivių vežimo tvarkos pageidavo tiek viešojo transporto vairuotojai, tiek ir patys kauniečiai, ne kartą išsakę pastebėjimus dėl bereikalingo autobusų stabčiojimo ten, kur nėra įlipančių ar išlipančių.