2012 metais alaus daryklos įvairių kategorijų gėrimų pardavimai sudarė 71,7 milijonus litrų ir 6,1 proc., palyginti su praeitu laikotarpiu, kai siekė 67,5 mln. litrų. Alaus pardavimai sudarė 47 mln. litrų, o tai yra 9.5 proc. daugiau nei pernai, kai siekė 42.9 mln. litrų.
Pasak bravoro generalinio direktoriaus Mariaus Horbačausko, augančių pardavimų priežastimi tapo sėkmingas naujų produktų bei prekės ženklų įvedimas į rinką bei sėkmingos investicijos į esamus prekės ženklus, produktų portfelio optimizavimas. „Pardavimai išaugo įtakoti aktyvesnių rinkodaros veiksmų ir pateiktų naujienų rinkai, ypač sėkmingi metai buvo alui ir Volfas Engelman prekės ženklui, kuris išaugo beveik 2 kartus ir pasiekė 4,5% rinkos“, – teigė alaus daryklos generalinis direktorius Marius Horbačauskas.
Per paskutiniuosius metus „Volfas Engelman“ taip pat siekė stiprinti savo pozicijas nealkoholinių gėrimų rinkoje. Alaus darykla Lietuvos vartotojams pristatė du naujus nealkoholinius gėrimus, pažymėtus pasaulyje gerai žinomais prekių ženklais „Angry Birds“ ir „Hello Kitty“. Taip pat tapo išskirtine vieno iš žinomiausių pasaulyje prekės ženklų „Warsteiner“ platintoja Lietuvoje.
Labiausiai iš visų alaus daryklos gaminamų gėrimų kategorijų per 2012 metus augo alkoholinių kokteilių pardavimai. Į šį segmentą patenka tokie „Volfas Engelman“ siūlomi gėrimai kaip Jamaica, A.Le.Cog, G:N, Smile kokteiliai. Jų 2012 metų pardavimai, palyginus su pernai, išaugo net 26,1 proc. ir sudarė 3,4 mln. litrų. Nealkoholinių gėrimų kategorijoje „Volfas Engelman“ pardavimai per 2012 metus sudarė 1,05 mln. litrų, šios kategorijos augimui didžiausios įtakos turėjo „Angry Birds“ ir „Hello Kitty“ produktų pardavimai.