Naujajame ES modelyje naudojama ketvirtosios kartos „Lexus“ įsikraunančio hibrido technologija, tad naujojo ES 300h emisija yra kur kas mažesnė nei įprastų jėgainių. O viduje vairuotojai atras meistriškai pagamintas aukščiausios kokybės detales, naujas medžiagas, spalvas ir naują 12,3 colio skersmens jutiklinį multimedijos ekraną.
„Su naujuoju ES 300h mūsų tikslas buvo pagerinti važiavimo kokybę ir dar labiau sustiprinti pojūčius, kylančius jį vairuojant. „Lexus“ padarė automobilį tylesnį ir pagerino važiavimo komfortą, dabar ES 300h juda dar tolygiau, optimizuotas pakabos darbas, o vairavimas tapo intuityvesnis, mat automobilis preciziškiau reaguoja į vairuotojo intencijas. Viso to rezultatas – išties bet kokioje kelionėje džiuginantis automobilis“, – tikino Raigo Kaseorgas, „Lexus Baltic“ vadovas.
Novatoriškas saugumo technologijas sudaro naujausių „Lexus Safety System +“ sistemų paketas ir pirmą kartą pasaulyje „Lexus“ pristatoma adaptyvioji tolimųjų šviesų sistema „Blade Scan Adaptive High-Beam System AHS“. Ši sistema išmaniai įjungia ir išjungia atskirus LED šviesos diodų segmentus kiekviename automobilio žibinte ir taip preciziškai kontroliuoja, kiek šviesos jie išskiria. Ši sistema naudoja automobilio viršuje įrengtą kamerą, kad aptiktų kitų automobilių skleidžiamą šviesą, ir ne tik puikiai apšviečia kelią priešais, bet ir neleidžia akinti kitų eismo dalyvių.
Saugumo etalonu tapęs „Lexus ES 300h“ dėl „Lexus Safety System +“ saugos sistemų paketo, itin standžios platformos ir 10 saugos pagalvių standartinėje įrangoje per „Euro NCAP“ saugumo bandymus 2018 m. pelnė aukščiausią, penkių žvaigždučių, saugumo įvertinimą.
Pažangi multimedija ir hibridinė pavara
Ergonomiškas naujojo ES 300h interjeras patobulintas naujų spalvų gama ir nauju 12,3 colio skersmens multimedijos ekranu. Šis sumontuotas ir 5 laipsnių kampu pasuktas į vairuotoją bei 112 mm pastumtas į priekį – taip gamintojai užtikrino ir geresnį matomumą, ir didesnį patogumą naudojantis „Lexus ES 300h“. Naujasis multimedijos ekranas leidžia naudotis „Lexus Presium Navigation“ navigacijos sistema su itin ryškia trimate grafika, taip pat valdyti automobilio garso ir klimato kontrolės parinktis.
Itin didelį lietimui jautrų multimedijos ekraną, galimybę valdyti automobilio funkcijas per nuotolį, balso atpažinimo sistemą bei sąsają su išmaniuoju telefonu sujungianti „Lexus Link Multimedia“ suteikia progą viskuo naudotis lengvai, greitai perprantant ir įsitraukiant. Konvertuodama ES 300h į junglų automobilį, „Lexus Link“ programėlė padeda vairuotojams planuoti keliones, rasti automobilio stovėjimo vietą, suplanuoti paslaugą ar netgi patobulinti savo hibridinės transporto priemonės vairavimo gebėjimus.
Automobilio hibridinė jėgainė sujungia 2,5 l darbinio tūrio Atkinsono ciklo keturių cilindrų benzininį variklį su lengvu ir kompaktišku elektros motoru. ES 300h turimas benzininis variklis pasižymi itin
greito degimo technologija, o tai jį paverčia vienu termiškai efektyviausių kada nors pagamintų variklių. Rezultatas – daugiau galios be jokio degalų sąnaudų ar emisijos padidėjimo.
Bendra sistemos galia siekia 218 AG/160 kW ir ES 300h emisijos žemiausia riba siekia 119 g CO₂/km ir 5,2 l/100 km važiuojant mišriu ciklu (pagal WLTP bandymų metodiką), mat žymią dalį kelio šis modelis gali nuvažiuoti veikdamas vien elektros (EV) režimu.
Naujojo ES 300h kaina prasideda nuo 46 300 Eur.