Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, EV6 sukurtas vadovaujantis filosofija „Sujungtos priešingybės“, pagal kurią įkvėpimo semiamasi iš gamtoje ir tarp žmonių pastebimų kontrastų. Su nauja dizaino filosofija keičiasi ir markės tapatybė, kuri spinduliuoja iš natūralių šaltinių gaunamą teigiamą energiją, naudojami kontrastingi aštrių stiliaus elementų ir aptakių formų deriniai.
Viena iš labiausiai pastebimų interjero detalių yra vientisas multimedijos ekranas. Paprasta gaubto ekrano forma suteikia atviros erdvės pojūtį. Automobilio sėdynės aptrauktos pluoštiniu audiniu iš perdirbto plastiko. Vieno elektromobilio interjerui įrengti panaudojamas 111 gėrimo butelių plastikas.
Sumaniai planuotame EV6 interjere netrūksta vietos daiktams. Bagažinės tūris su galinėmis sėdynėmis siekia 520 litrų, o jas sulanksčius erdvė didėja iki maždaug 1300 litrų. Automobilis turi papildomą priekinę bagažinę. Versijose su dviejų ratų pavara jos tūris yra 52 litrai, o su keturių varančiųjų ratų sistema – 20 litrų.
Elektros pavara
EV6 pirkėjai galės rinktis iš kelių skirtingų nulinių emisijų elektrinių jėgainių, kurioms energiją tieks ilgiems nuotoliams skirta 77,4 kWh arba standartinė 58 kWh talpos baterijos. Tai pirmasis gamintojo elektromobilis, siūlomas tiek su dviejų, tiek ir visų varančiųjų ratų pavaromis.
EV6 modelis su dviejų varančiųjų ratų pavara ir 77,4 kWh talpos baterija viena įkrova gali nuvažiuoti daugiau nei 510 kilometrų, o nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 5,2 sekundės.
EV6 versija su 58 kWh talpos baterija ir visų varančiųjų ratų sistema taip pat išvysto maksimalų sukimo momentą, todėl šis modelis nuo 0 iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 6,2 sekundės. Galiniais ratais varomo modelio su 58 kWh baterija elektros variklio pajėgumas siekia 125 kW (168 AG), o versijos su visų varančiųjų ratų sistema – 173 kW (232 AG).
Sportiškiausias gamoje bus EV6 GT modelis su dviem bendrą 430 kW (577 AG) pajėgumą išvystančiais elektros varikliais. Versijos su keturių varančiųjų ratų sistema maksimalus sukimo momentas garantuos įspūdingą trauką. Preliminariais duomenimis, įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. truks 3,5 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis sieks 260 km/val.
Spartus įkrovimas
EV6 bateriją be papildomų detalių bus galima įkrauti prisijungus prie 800 V arba 400 V stotelės. Energijos atsargas 10–80 proc. bus galima papildyti vos per 18 minučių, o automobilį įkrauti 100 km atstumui truks vos keturias su puse minutės.
Baterijos pritaikymo galimybės, palyginti su ankstesnės kartos gamintojo elektromobiliais, pasikeitė įdiegus integruotą valdymą. Atsirado netgi papildoma funkcija, leidžianti ne tik įkrauti bateriją, bet ir naudotis sukaupta energija. Išėjimo galia siekia iki 3,6 kW, o to užtenka ilgiau nei 24 valandoms vienu metu prijungti 55 colių įstrižainės televizorių ir oro kondicionierių.
Esant poreikiui, taip pat įmanoma įkrauti kito elektromobilio bateriją.
Baterijos įkrovimui viršijant 35 proc. EV6 gali tempti iki 1600 kg sveriančią priekabą.
Technologijos
Interjere išsiskiria du 12 colių ekranai. EV6 gaubti monitoriai padengti apšvietimo poveikį mažinančia plona plėvele. Prietaisų skydelis ir multimedijos įranga sujungti į vientisą paviršių. Dvigubas ekranas prasideda nuo priešais vairuotoją esančio prietaisų skydelio ir baigiasi multimedijos įranga virš centrinės konsolės.
Priekinio stiklo apačioje diegiamas vairuotojui svarbiausią informaciją rodantis papildytosios realybės projekcinis ekranas. Jame pateikiami pažangių vairavimo pagalbų įspėjimai, duomenys apie automobilio greitį ir navigacijos nuorodos.
Jungiamumo technologijos užtikrins realiu laiku teikiamų paslaugų įvairovę ir programinės įrangos atnaujinimą nuotoliniu būdu. Keliais jutiklinio ekrano paspaudimais bus galima rasti įkrovimo stotelių vietas ir kainas arba pagal turimas energijos atsargas suplanuoti kelionės maršrutą.
Patobulinta ir „Kia“ aktyviojo garso dizaino funkcija, kuri pagal važiavimo greitį suteiks vairuotojui garsinio signalo grįžtamąjį ryšį.
Saugumas ir patogumas
Aukščiausią saugumą ir komfortą užtikrina vairavimo pagalbos. Saugaus išlipimo pagalba padeda išvengti pavojaus keleiviams lipant iš automobilio. Sustojus automobiliui ir keleiviui atidarius duris sistema stebi aplinką, o užfiksavusi iš galo artėjančią transporto priemonę įspėja apie tai. Kol keleiviams nesaugu išlipti, vaikų apsaugos užraktais įranga gali užrakinti duris.
Eismo juostos laikymosi pagalba išlaiko automobilį pasirinktos eismo juostos centre. Šią sistemą galima išjungti paspaudus mygtuką.
Vairavimo magistralėje pagalba palaiko nustatytą atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės ir netgi įveikiant posūkius leidžia išlaikyti automobilį eismo juostos centre. Jei šalia važiuojanti transporto priemonė yra pernelyg arti, siekdama išvengti galimo susidūrimo sistema gali koreguoti judėjimo trajektoriją. Laikant rankas ant vairo ir parodžius posūkio signalą automobilis magistralėje automatiškai pervažiuos į gretimą eismo juostą.
Nuotolinio parkavimo pagalba leidžia pastatyti automobilį į stovėjimo vietą arba iš jos išvažiuoti vairuotojui stovint šalia automobilio.
Šie elektromobiliai bus gaminami Pietų Korėjoje. Kai kuriose pasaulio rinkose prekyba naujuoju modeliu prasidės 2021 metų antrojoje pusėje.