Jungtinių Valstijų korporacija „Microsoft“ nusprendė už 1,2 mlrd. dolerių pinigais įsigyti socialinį tinklą „Yammer“, kuris leis jai teikti verslo klientams paslaugas, analogiškas „Facebook“' paslaugoms.
Gandai apie planuojamą sandorį pasklido jau šio mėnesio pradžioje, bet abi kompanijos oficialiai patvirtino informaciją tik pirmadienį.
„Yammer“, įsteigta prieš ketverius metus, savo privačiuose socialiniuose tinkluose turi 5 milijonus vartotojų. „Yammer“ padeda įmonėms klientėms koordinuoti vidaus ryšius ir bendrą kolektyvo darbą. „Yammer“ platforma suteiks galimybę kompanijos darbuotojams jungtis į grupes, bendrauti pokalbių svetainėse, apsikeisti žinutėmis, publikuoti naujienas.
Iš pradžių „Yammer“ klientai gali naudotis socialiniu tinklu nemokamai, tačiau kompanija siūlo ir mokamą platformos versiją, kuri užtikrina didesnį saugumą ir galimybę integruotis su kita kompanijos programine įranga.
„Yammer“ paslaugomis naudojasi tokios kompanijos kaip „Ford Motor“, „Supervalu“ ir „Deloitte“.
„Įsigijusi tokį pirkinį „Microsoft“ iškart taps stipria konkurente verslo socialinių tinklų rinkoje“, – sakė „Gartner“ analitikas Larry's Konnellis.
Visa socialinio tinklo komanda, kurią sudaro 400 darbuotojų, dirbs „Microsoft Office“ padalinyje, kuriam vadovauja Kurts DelBene'as, Sietle, tačiau išsaugos ir savo būstinę San Franciske. Kompanijai „Yammer“ ir toliau vadovaus jos dabartinis generalinis direktorius Davidas Sacksas, anksčiau dirbęs kompanijoje „PayPal“.