„Pristatysime pačius efektyviausius ir išmaniausius automobilius, kokius esame kada nors sukūrę“, – Šanchajuje sakė „Mercedes-Benz“ generalinis direktorius Ola Källenius, apibūdindamas įmonės viziją kaip „superkompiuterius ant ratų“.
Pasak jo, Kinija yra svarbiausia „Mercedes“ rinka ir technologinių inovacijų centras. Per susitikimą su prezidentu Xi Jinpingu O. Källenius pabrėžė, jog Kiniją ir „Mercedes“ sieja „gili draugystė“.
Jis taip pat atskleidė, kad įmonė bendradarbiauja su Kinijos technologijų milžine ir „TikTok“ savininke „ByteDance“, siekdama integruoti „ByteDance“ dirbtinio intelekto modelį į Kinijos rinkai skirtus „Mercedes“ automobilius.
Šanchajaus automobilių parodos išvakarėse „Mercedes“ pristatė specialiai Kinijos rinkai sukurtą pailgintą elektrinio CLA modelio versiją, kurios vienu įkrovimu įveikiamas atstumas viršija 860 kilometrų.
Parodoje „Mercedes“ taip pat pristatė „Vision V“ – koncepcinį mikroautobusą, kuris nėra skirtas prekybai.
Bendrovė pranešė apie sumažėjusias pirmojo ketvirčio pardavimų apimtis: sausio–kovo mėnesiais parduota 529 200 automobilių ir furgonų – 7 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
Pasak „Mercedes“, automobilių pardavimus paveikė modelių pokyčiai įvadiniame segmente, ypač Vokietijoje, kur bendrovė deda daug vilčių į naująjį CLA modelį.
Nors Kinija tebėra svarbiausia rinka – čia parduodama daugiau nei trečdalis visų „Mercedes“ automobilių (152 800 per ketvirtį) – pardavimai šioje šalyje nuo pernai sumažėjo 10 proc.
Bendrovė vis dažniau susiduria su stipria vietinių Kinijos gamintojų konkurencija, ypač elektromobilių segmente, kuriame kinai jau lenkia užsienio gamintojus.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!