Kampanijos „Kainų kaina“ maisto prekių krepšelis bus atnaujinamas reguliariai kas mėnesį, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.
Bendrovė neatskleidžia, kokio tiksliai dydžio nuolaidas taikys akcijos prekėms. Jos interneto puslapyje skelbiama, kad, pavyzdžiui, vienos rūšies majonezo galima nusipirkti dvigubai pigiau, pusriebei varškei taikoma beveik 29 proc., miltams – 25 proc. koldūnams – daugiau kaip 37 proc. nuolaida.
Tiesa, nors, pvz., II rūšies virta dešra yra įtraukta kampanijos sąrašą, jos kaina oficialiai sumažinta 0 proc. – t.y. ir įprastinė, ir „akcijos“ kaina yra vienoda.
Į pirmąjį „Kainų kainos“ maisto prekių krepšelį patenka pieno produktai (pienas, sviestas, grietinė, varškė) šviežia mėsa (smulkinta kiauliena bei vištienos filė), kiaušiniai, įvairios dešros ir dešrelės, miltai, aliejus, cukrus, grikių kruopos, majonezas, ledai, silkė, kulinarijos ir konditerijos gaminiai, kava, arbata, vaisvandeniai ir kt.
Šios prekės visose tinklo parduotuvėse yra žymimos specialiais kampanijos kainoženkliais.
„Augančią infliaciją stebime su nerimu, matome Lietuvos žmonių susirūpinimą ir ieškome būdų, kad galėtume pasiūlyti kuo geresnes kainas. Dedame dideles pastangas, kad pigiausių maisto prekių krepšelis mūsų parduotuvėse kainuotų mažiausiai ir kol kas pavyksta jį išlaikyti žemiausia kaina“, – pranešime cituojamas „Maxima LT“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas Tomas Rupšys.
Bendrovė teigia, kad su šia kampanija atsirandanti naujovė – pirkėjai galės labiau planuoti savo biudžetą ir daugiau sutaupyti, žinodami, kad mūsų parduotuvėse dalies būtiniausių kasdienio vartojimo prekių kaina visą mėnesį išliks stabili ir ypač maža.
Bendrovė skelbia praėjusiais metais gavusi 1,759 mlrd. eurų pajamų ir uždirbusi 84,7 mln. grynojo pelno.
Prekybos tinklui priklauso 252 parduotuvės, kuriose dirba per 12 tūkst. darbuotojų. Vidutinis jų darbo užmokestis siekia 1133 eurus neatskaičius mokesčių arba 756 eurai į rankas.
Statistikos departamento duomenimis, išankstinis metinės (2022 m. liepą, palyginti su 2021 m. liepa) infliacijos įvertis, apskaičiuotas pagal SVKI, sudaro 20,8 proc.
Metinei infliacijai daugiausia įtakos turėjo maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų, būsto, vandens, elektros, dujų ir kito kuro prekių ir paslaugų, transporto prekių ir paslaugų kainų padidėjimas.