„Identifikavę problemą ją išsprendėme kartu su IT įmone, kuri ir valdo kasų informacinę sistemą. Kasų veikimas jau yra atstatytas, todėl visos „Maxima“ parduotuvės vėl aptarnauja klientus“, – pranešime teigė „Maximos“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė Julija Vasiljevienė.
„Lidl Lietuvos“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė BNS nurodė, kad visose „Lidl“ parduotuvėse galima naudotis tiek paprastomis, tiek savitarnos kasomis.
„Anksčiau pasitaikė pavienių sutrikimų, tačiau jie šiuo metu beveik visur jau pašalinti“, – teigė „Lidl“ atstovė.
Dėl techninių kliūčių, susijusių su kasos aparatų sistemos pasikeitimais, pirmadienį neveikė daugiau nei 100 „Maxima“ parduotuvių, o pirkėjus iki pavakarės aptarnavo daugiau nei 140 savitarnos kasas turinčių parduotuvių.
Prekybos tinklą aptarnaujančios apskaitos sprendimų įmonės „Universalios valdymo sistemos“ (UVS) vadovas Igoris Ruginis portalui vz.lt teigė, kad įmonė patyrė kritinį gedimą, kurį pajuto apie 20–30 proc. įmonės klientų Lietuvoje, tarp jų „Maxima“, drabužių prekybininkė „H&M“, „Drogas“ bei kitos.