Bendrovė paskelbė projektavimo konkursą, kurio laimėtojas turės suprojektuoti tarptautine „Rail Baltica“ stotimi tapsiančią Vilniaus keleivinę stotį, Vilniaus oro uosto ir Lentvario regioninę stotis bei krovinių aptarnavimui skirtus Vilniaus intermodalinį terminalą, prekinių traukinių kelyną bei jungiamuosius ir privažiuojamuosius geležinkelio kelius.
Konkursą laimėjusi įmonė projektuos geležinkelio tiltus, automobilių kelių viadukus, žaliuosius tiltus, požemines pėsčiųjų perėjas ir tiltus bei geležinkelio tunelius, iš kurių ilgiausias bus net 1,1 km ilgio. Vilniaus bei Lentvario stočių rūmai nesikeis, jie bus pritaikomi „Rail Baltica“ geležinkeliu vykstančių keleivių poreikiams.
Sutartį su konkurso laimėtoju planuojama pasirašyti trečiąjį šių metų ketvirtį, pirmadienį pranešė „LTG Infra“.
„LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima sako, jog nauja Vilniaus geležinkelio mazgo infrastruktūra aptarnaus apie 2,3 mln. keleivių ir 8,6 mln. tonų krovinių per metus.
„LTG Infra“ sausį paskelbė ir Kauno geležinkelių mazgo infrastruktūros konkursą bei regioninių stočių Kaišiadoryse bei Vievyje projektavimo konkursus. Sutartis su jų laimėtojais planuojama pasirašyti