„Pirmojo metų ketvirčio rezultatai nuteikia optimistiškai ‒ ypač įvertinus tą aplinkybę, jog praėjusiais metais buvo liberalizuota pašto paslaugų rinka, ir Lietuvos paštas patiria gerokai išaugusią konkurenciją. Bendrovės veiklos rodikliai liudija, kad Lietuvos paštas sėkmingai prisitaiko prie besikeičiančių rinkos sąlygų, klientų poreikių ir teikia konkurencingas, kokybiškas bei vartotojų lūkesčius atitinkančias paslaugas“, ‒ pažymi Lietuvos pašto generalinė direktorė Lina Minderienė.
Pasak jos, pirmuosius tris šių metų mėnesius bendrovė toliau kryptingai investavo į klientų aptarnavimo kokybę, paslaugų plėtrą ir veiklos efektyvumą didinančias priemones. Per pirmuosius tris 2014 m. mėnesius Lietuvos paštas investicijoms skyrė 717 tūkst. litų – dviem trečdaliais daugiau nei per tą patį 2013 m. laikotarpį.
Įmonės bendrosios pajamos kito nežymiai. Šių metų pradžioje kurjerių paslaugų teikimą perdavus antrinei įmonei UAB „Baltic Post“, bendrosios Lietuvos pašto pajamos buvo 1,2 proc. mažesnės lyginant su pirmaisiais trimis 2013 m. mėnesiais. Vis dėlto, neįskaičiavus antrinei įmonei „Baltic Post“ perduotų kurjerių paslaugų, Lietuvos pašto pajamos didėjo 1,9 proc.
Didžioji bendrovės pajamų dalis, 54,9 proc., gauta teikiant pašto paslaugas. Nors bendros šių paslaugų pajamos beveik nekito, registruotųjų ir įvertintųjų siuntų pajamos padidėjo 8,9 proc. Lyginant su tuo pačiu praėjusiųjų metų laikotarpiu, 3,5 proc. išaugo pajamos už teikiamas finansines paslaugas. Jos sudarė penktadalį (20,2 proc.) Lietuvos pašto pajamų. Kitos paslaugos, tokios kaip periodinių leidinių prenumerata, neadresuotoji reklama, mažmeninė prekyba ir kt., ‒ sudarė 21,7 proc. Lietuvos pašto pajamų pirmąjį šių metų ketvirtį arba 3,5 proc. daugiau nei 2013 m. sausį – kovą.
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas – plačiausią pašto paslaugų teikimo vietų tinklą turinti bendrovė Lietuvoje. Lietuvos paštas teikia pašto, logistikos ir finansinio tarpininkavimo paslaugas.