Tikimasi, kad konsultacijos padės geriau pasiruošti konkursui ir parengti kuo aiškesnes bei tikslesnes konkurso sąlygas, kad darbai būtų atlikti laiku ir pagal tam skirtą biudžetą, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.
„Lietuvos geležinkelių infrastruktūros“ vadovo Karolio Sankovskio teigimu, po konsultacijų bus skelbiami beveik 480 eurų vertės rangos konkursai. Iš jų Lietuva jau yra užsitikrinusi beveik pusę finansavimo.
„Šie darbai, kaip ir visas „Rail Baltica“ projektas, kurio bendra vertė siekia 2,8 mlrd. eurų, Covid-19 akivaizdoje gali tapti milžinišku gelbėjimo ratu Lietuvos verslui, todėl raginu įmones nebūti tik pasyviais stebėtojais, o aktyviai prisidėti prie projekto įgyvendinimo“, – pranešime sakė jis.
Beveik už 480 mln. eurų ruože nuo Kauno iki Panevėžio bus įrengta 96 km naujos geležinkelio sankasos, pastatyti inžineriniai statiniai ir jungiamieji automobilių keliai, įrengta 58 km viršutinės kelio konstrukcijos, pastatytas tiltas per Neries upę.
Bendras „Rail Baltica“ ilgis per tris valstybes siekia 870 kilometrų: Lietuvoje – 392, Latvijoje – 265, o Estijoje – 213. Lietuvoje europinė trasa eina nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos per Kauną ir Panevėžį, Latvijoje kirs Rygą, Estijoje – Pernu ir Taliną.