Daugiau vaizdo
„Facebook“ ir toliau aktyviai dirbs tobulindamas video turinį. Gruodžio pabaigoje paskelbta apie tiesioginių 360 laipsnių vaizdo įrašų galimybę (Live 360) vartotojams bei prekių ženklams. Neabejotina, kad toks „Facebook“ sprendimas suteiks naujų įspūdžių, patirčių ir emocijų – jau greit mūsų naujienų srautas taps dar gyvesnis. Kol kas ši funkcija yra testuojama su keliais prekių ženklais, o artimiausiais mėnesiais taps prieinama visiems vartotojams.
„Facebook“ siekia, kad šiame socialiniame tinkle esantys vartotojai dalintųsi kuo daugiau unikalių savo minčių, tad skelbiant tekstinius įrašus nuo šiol galima pasirinkti ir vieną iš septynių fono atspalvių. Tiesa, šia funkcija kol kas gali naudotis tik „Android“ vartotojai, tačiau spalvotus įrašus matyti gali visi. Nors kol kas tokių įrašų pastebime labai mažai, tikėtina, kad ateityje jie įgis populiarumo.
Prieš kelias savaites „Facebook“ pristatė tiesioginių garso transliacijų (Live Audio) funkciją, kuri dar labiau išplės gyvos komunikacijos galimybes. Feisbuko atstovai tokį žingsnį argumentuoja pastebėdami, jog neretai vartotojai savo žinutes nori ištransliuoti ne tik vaizdu, bet ir garsu, tad Live Audio formatas jiems labai pravers – čia bus sudarytos galimybės visiems norintiems išgirsti aktualiausias žinias, interviu su mėgiamais žmonėmis, klausytis radijo ar knygų skaitymų. Be to, skirtingai nuo tiesioginių vaizdo įrašų, garso transliacijos užtikrins geresnę kokybę ten, kur yra silpnas interneto ryšys. Artimiausiomis savaitėmis Live Audio funkcija bus testuojama su garsiais žiniasklaidos atstovais, o kiek vėliau tiesioginiais garso įrašais dalintis galės visi norintys.
Aktyvūs „Messenger“ programėlės naudotojai gali džiaugtis – „Facebook“ atsižvelgė į jų norus ir į dienos šviesą paleido ilgai lauktą grupinių vaizdo skambučių funkciją. Ji sudaro galimybę vienu metu bendrauti iki 6 žmonių.
Kiekvieną mėnesį vaizdo skambučius „Messenger“ platformoje atlieka daugiau nei 245 milijonai žmonių, todėl neabejotina, kad ši funkcija prigis ir greit ras savo nišą.
Tai – tik nedidelė dalis iš artimiausiu metu planuojamų naujovių feisbuke. Belieka laukti ir tikėtis, kad 2017 metais naujieji patobulinimai vartotojams palengvins bendravimą ir suteiks smagių akimirkų, o prekių ženklams atvers daugiau galimybių pasiekti savo auditoriją.
Komentaro autorius - Mantas Brazdžionis, SMedia.lt vadovas, socialinių tinklų marketingo specialistas, Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos narys.