„Nepastebime (kainų mažėjimo – red.) dėl to, kad esame žmonės. Biheivioristinė ekonomika yra labai aiškiai identifikavusi, kad praradimus žmonės vertina daug skaudžiau negu gavimus ir juos prisimena daug labiau. (...) Žmonės, kuomet kažkas vyksta gerai, džiaugiasi daug mažiau, negu pyksta, kuomet kažkas vyksta blogai“, - laidoje „Dienos klausimas“ sakė V. Žukauskas.
Jis taip pat atkreipia dėmesį, kad iš 100 prekių krepšelio, kuriuos matuoja Statistikos departamentas, vasario mėnesį kainos mažėjo 50-čiai prekių, augo 31-os prekės. Tad V. Žukauskas pažymi, kad prekių pigimas ar brangimas priklauso nuo to, ką žmogus perka.
„Antras veiksnys, kodėl gali neatitikti realybės teorija ar statistika, yra tas, kad žmonės perka ne tas prekes, kurios mažėjo, bent jau mažesnę dalį jų, negu statistai ima. Visada kainų augimas skaičiuojamas tam tikram krepšeliui, vidutiniam žmogui, kuris net neegzistuoja. Nėra vidutinio žmogaus, yra asmeniniai žmonės, kurie perka dalykus. Jie nueina į parduotuvę, nusiperka 10 dalykų, ir galbūt nė vienas iš jų nepateko į tą 50 prekių, kurių kainos sumažėjo“ kalbėjo jis.