Naujų prekybos tinklų artimiausiu metu Lietuvoje neatsiras, prognozuoja didžiausio Baltijos šalyse mažmeninės prekybos tinklo operatorės "Maxima LT" valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Gintaras Marcinkevičius.
"Greičiausiai tuoksis ir skirsis tie patys tinklai - iš dviejų pasidarys vienas, galbūt pasikeis kurio nors tinklo "mama" arba "tėtis", bet, iš principo, turėtų likti panaši tinklų struktūra ir kiekvienas sieks didinti savo rinkos dalį", - dienraščiui "Verslo žinios" sakė jis.
"Dabar prekybos tinklams tenka apie 60 proc. mažmeninės prekybos rinkos, manau, ji augs iki 80 procentų", - teigė G.Marcinkevičius.
Pasak jo, prekybos centrai taip pat tampa vis modernesni, o pirkėjai vis labiau dėmesį kreipia ne į kainą, bet į parduotuvių siūlomą kokybę.