Kaip pabrėžė ESO atstovė Rasa Juodkienė, tvarkyti gedimus užtrunka, nes, skirtingai nei po ankstesnių audrų, kai perdegdavo saugikliai ar kitos greitai techniškai pakeičiamos detalės, šį sykį audra daug kur nutraukė elektros tiekimo laidus.
„Tokių vartotojų yra labai daug. (...) Jeigu identifikuojame nutrūkimą, būna, kad nuvažiuojame tvarkyti ir pamatome, kad ne vienas pažeidimas, bet trys ar keturi tame ruože, kuriuo turėtų ateiti elektra iki vartotojų namų“, – Eltai pirmadienį sakė R. Juodkienė.
ESO duomenimis, šiuo metu taip pat yra užfiksuota apie 300 klientų, kuriems po audros tiekiama nekokybiška elektros energija (jai trūksta vienos fazės). Taip pat yra apie 200 klientų, kurie neturi išmaniosios apskaitos sistemos, todėl ESO darbuotojai turi vykti į namus ir tikrinti, ar tokiems gyventojams elektra atstatyta.
„Sutrikimų žemėlapyje atvaizduojamu žemėlapiu vadovautis negalime, nes jame atvaizduojamos ir naujai atsiradusios klientų užklausos, nesusijusios su audra ir jos padariniais“, – pirmadienį išplatintame pranešime teigia R. Juodkienė.
ESO teigimu, elektros neturinčių klientų skaičius pirmadienį šiek tiek išaugo, nes dalis naujų pranešimų gauti savaitgalį iš sodų, sodybų ir pan. Taip pat liko pavieniai sudėtingi atvejai.
ELTA primena, kad po praėjusį sekmadienį praūžusios audros užtrukus elektros energijos tiekimo atstatymui ir daliai vartotojų dėl to patyrus nuostolių, ESO priėmė sprendimą kai kuriems gyventojams sumokėti kompensaciją. Ji bus suteikta daugiau nei 72 val. elektros energijos neturėjusiems asmenims.