Platforma bus skirta dalytis anoniminiais vartotojų duomenimis su kitomis įmonėmis naudojimui rinkodarai ir reklamos personalizavimui.
Sistema veiks kaip alternatyva slapukams – programinei įrangai, kurią naudoja tokios įmonės kaip „Google“ ir „Meta“ sekti vartotojų veiklą visame žiniatinklyje ir kuri neatitinka Europoje galiojančių duomenų privatumo apsaugos taisyklių.
EK teigė peržiūrėjusi bendros įmonės planus ir „padarė išvadą, kad sandoris nekels konkurencijos problemų Europos ekonominėje erdvėje“.
Remiantis planu, visi naudotojai, kurie sutiks su paslauga, turės jiems priskirtą unikalų skaitmeninį kodą, kuris „leis prekių ženklams ir leidėjams atpažinti vartotojus jų svetainėse ar programose“ ir atitinkamai juos nukreipti.
Keturios Europos įmonės pabrėžė, jog naujoji iniciatyva, kuri apims vartotojus Prancūzijoje, Vokietijoje, Italijoje, Ispanijoje ir JK, laikysis bloko privatumo taisyklių.
„Vartotojai galės duoti arba atsisakyti duoti sutikimą rinkti duomenis vienu paspaudimu, taip pat atšaukti bet kokį kitą anksčiau duotą sutikimą.“
Sistema, kuri jau buvo išbandyta Vokietijoje, dabar bus toliau tiriama bandomaisiais projektais Prancūzijoje ir Ispanijoje.