Su tuo susidūrė vilnietis Karolis (tikras vardas ir pavardė – redakcijai žinomi), kuris du kartus atvyko laikyti praktikos egzamino į „Regitrą“, tačiau abu kartus liko ant ledo.
Laukė 2 valandas, bet egzamino nebuvo
Vaikinas prisimena, kad pirmąjį kartą į egzaminą atvyko 2 valandomis anksčiau, po valandos užsiregistravo (pasiėmė bilietą), susimokėjo ir laukė toliau.
„Tik tada, kai atėjo laikas ir pradėjo šaukti pagal vardus instruktoriai, man tiesiog pasakė, kad egzamino nebus, nes neužteko instruktorių – sirgo. Problema tokia, kad jie vis tiek leidžia registruotis srautams, nors negali užtikrinti, kad egzaminas bus.
Galėjo bent pasakyti prieš valandą, kad neužteks instruktorių šiam žmonių srautui. O tai vėliau nulemia, kad realiai išleidau 2 eurus (bilietukas viešajam) ir tiek dienos laiko sugaišau laukdamas ir važiuodamas pirmyn atgal, bet nieko iš to negavau“, – piktinosi Karolis.
Galiausiai su juo susisiekė „Regitra“ darbuotoja, kuri pakartotinai jį užregistravo vairavimo egzaminui po savaitės.
Ketino uždėti 3 mėn. apribojimus
Atvykęs antrą kartą Karolis nežinojo, ar reikia registruotis, kai jau esi susimokėjęs ir užregistruotas iš ankstesnio karto.
„30 min. prieš egzaminą bandžiau kelis kartus prisiskambinti, paklausti, ar tokiu atveju reikia imti bilietą, bet nepavyko, todėl tiesiog laukiau egzamino pradžios. Man paskambina 10 min. po to, kai jau turėjo prasidėti egzaminas, ir pasako, kad vis tiek privalau imti bilietuką ir paragino bėgti registruotis.
Priėjus prie kasos man sako, kad aš pats kaltas, jog nepaėmiau bilietuko, tai registruotis nebegaliu. O kadangi neva vėluoju į egzaminą (nors buvau ten ir laukiau laiku), man dar uždės 3 mėn. apribojimus – tiek laiko negalėsiu registruotis kitam egzaminui“, – pasakojo vilnietis.
Tik atėjus kitai darbuotojai Karoliui pavyko išsikovoti, kad negautų minėtų apribojimų, ir jam buvo leista išsiimti bilietėlį, t. y. užsiregistruoti egzaminui dabar.
Tačiau galiausiai instruktorių ir vėl neužteko, taigi egzamino ir vėl nebuvo.
Tokių atvejų pasitaiko, bet nieko padaryti negali?
Naujienų portalo tv3.lt kalbina „Regitros“ atstovė spaudai Eglė Bačionytė nurodė, kad labai apgailestauja dėl kliento patirtų nepatogumų.
Ji pripažino, kad retai, bet pasitaiko tokių atvejų, kai egzaminuotojų neužtenka visiems užsiregistravusiems į egzaminus.
Esą taip gali nutikti dėl žmogiškojo faktoriaus: arba staiga susirgus darbuotojui, arba sutrikus sistemoms.
„Dedame visas pastangas, kad klientai gautų norimą paslaugą, todėl komandų vadovai dažniausiai pakeičia susirgusį egzaminuotoją ir egzaminas įvyksta.
Tuo metu, sutrikus sistemoms, kai egzaminuotojas nėra priskiriamas egzaminuojamajam, egzaminas vykti negali“, – aiškino pašnekovė.
Ji pripažino, kad pradėti egzamino vėliau (t. y. po to, kai sutrikimas išaiškinamas), deja, neįmanoma: „Taip yra dėl pagal reikalavimus numatyto laiko egzaminui stokos.“
„Regitros“ atstovė taip ir neatsakė, kas tokiu atveju klientams atlygins patirtas išlaidas ir sugaištą laiką, kur kreiptis, jeigu nepagrįstai uždedamas 3 mėn. apribojimas ar kaip greitai po tokių sutrikimų asmuo gali tikėtis patekti į egzaminą.
Neatvykimas anuliuojamas tik išimtiniais atvejais
E. Bačionytė primena, kad šiuo metu atvykęs į padalinį klientas išsiima bilietą eilių valdymo sistemoje pasirinkdamas „Vairavimo egzaminas“ > „Praktikos egzaminas“.
„Tai padaryti paprasta, nereikia įvesti jokių papildomų duomenų. Klientui vėluojant į praktikos egzaminą, po 30 min. automatiniu būdu yra priskiriamas egzamino rezultatas „neatvykęs“.
Tai nėra darbuotojo sprendimas. Išimtiniais atvejais darbuotojas gali tokį sprendimą anuliuoti“, – komentavo „Regitros“ atstovė.
Ji patikino, kad komandos vadovai visada stengiasi surasti kitą artimiausią laiką ir vietoje išspręsti susidariusią situaciją, kad klientas patirtų kuo mažiau nepatogumų.
„Stengiamės kuo geriau atliepti klientų poreikius, tad kiekvienas atsiliepimas mums yra svarbus ir vertingas.
Kviečiame klientą su mumis susisiekti el. paštu [email protected], kad galėtume kuo tiksliau išsiaiškinti susidariusią situaciją“, – nurodė E. Bačionytė.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!