2012 m. spalį veiklą pradėjusiame paslaugų centre šiuo metu dirba 355 finansinių operacijų specialistai, teikiantys paslaugas „Danske Bank“ padaliniams Skandinavijoje bei Jungtinėje Karalystėje ir Šiaurės Airijoje. „Grupės sprendimas plėsti paslaugų centro veiklą kone dvigubai – neabejotinai puikus čia dirbančių specialistų kompetencijų įvertinimas“, – sako „Danske Bank“ grupės paslaugų centro vadovė Rosita Vasilkevičiūtė.
Pasak jos, centras jau dabar ieško aukštąjį išsilavinimą turinčių finansinių operacijų specialistų, gerai išmanančių bankų paslaugas ir produktus, kalbančių angliškai ir kuria nors šiaurinių kalbų: daniškai, švediškai, suomiškai ar norvegiškai. „Daug investuojame į darbuotojų kalbų mokėjimą: daugumą mokome danų kalbos, – sako R.Vasilkevičiūtė. – Nors apie augantį šias kalbas mokančių specialistų poreikį verslas kalba jau nebe pirmi metai, rinkoje jų labai mažai.“ Tarp „Danske Bank“ paslaugų centro darbuotojų kalbančių bent viena šiaurinių kalbų yra apie 10 proc., angliškai kalba visi.
2013 m. „Danske Bank“ „Lietuvos verslo lyderių“ rinkimuose už įsteigtą finansinių paslaugų centrą įteiktas „Metų investuotojo“ apdovanojimas.
Siekdamos optimizuoti veiklą ir mažinti kaštus, didelės tarptautinės bendrovės pagalbinius verslo procesus centralizuoja ir kuria verslo procesų funkcijų centrus, kuriuose sutelktos visų padalinių finansų, apskaitos, IT ir kitos funkcijos. Tokiems centrams įkurti būtina konkurencinga verslo ir mokestinė aplinka, moderni IT infrastruktūra bei pakankamas reikalingų specialistų kiekis darbo rinkoje. Šalys dėl tokių centrų konkuruoja, nes jie kuria gerai apmokamas darbo vietas, atneša žinias, aukštesnę darbo kultūrą, perka prekes ir paslaugas iš vietos įmonių.