Klipas buvo filmuojamas rugpjūčio mėnesį, šalia prekybos centro „Europa“ ir sostinės savivaldybės esančioje aikštėje. Kampanijos pagrindinė mintis – pilką miestą paversti žaliu ir laimingu.
Emocijoms sustiprinti ir dar geriau įsivaizduoti gamtos atgaivą miesto viduryje buvo pasitelkta tikra, „Coca-Cola“ butelio formos pievos laukas. Atsitiktiniams praeiviams buvo pasiūlyta nusiauti batus ir basomis nueiti iki pievos viduryje esančio „Coca-Cola“ gėrimų automato. Ant pievelės kai kurie praeiviai prisėdo pailsėti ar suvalgyti priešpiečius.
Pasak kompanijos Centrinėje ir Pietų Europoje atstovės Ievos Lelešienės, tokia akcija primena, kad smagiausia yra tuomet, kai džiaugsmu gali dalytis su kitais.
Reklaminiam klipui panaudota pieva bus atiduota Vilniaus vaikų globos namams.
Kampanija „Where Will Happiness Strike Next?“ startavo JAV, 2010-ųjų sausį. Pirmą kartą „Coca -Cola“ gėrimų pardavimo automatas studentų miestelyje „davė“ picą, gėles ir kitokius siurprizus. „Coca-Cola“ „laimės mašinos“ vaizdo klipai iš viso pasaulio nuo akcijos pradžios svetainėje „Youtube“ buvo peržiūrėti 5,5 mln. kartų. Vaizdo klipai iš viso buvo filmuojami 50-yje šalių.