• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujausiai savo reklaminės kampanijos „Where Will Happiness Strike Next?“ serijai kompanija „Coca-Cola“ pasirinko Vilnių. Europos aikštėje ištiesę gyvos žolės kilimą kampanijos kūrėjai nufilmavo vaizdo klipą, kuriame užfiksuotos natūralios praeivių reakcijos.

Naujausiai savo reklaminės kampanijos „Where Will Happiness Strike Next?“ serijai kompanija „Coca-Cola“ pasirinko Vilnių. Europos aikštėje ištiesę gyvos žolės kilimą kampanijos kūrėjai nufilmavo vaizdo klipą, kuriame užfiksuotos natūralios praeivių reakcijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Klipas buvo filmuojamas rugpjūčio mėnesį, šalia prekybos centro „Europa“ ir sostinės savivaldybės esančioje aikštėje. Kampanijos pagrindinė mintis – pilką miestą paversti žaliu ir laimingu.

REKLAMA

Emocijoms sustiprinti ir dar geriau įsivaizduoti gamtos atgaivą miesto viduryje buvo pasitelkta tikra, „Coca-Cola“ butelio formos pievos laukas. Atsitiktiniams praeiviams buvo pasiūlyta nusiauti batus ir basomis nueiti iki pievos viduryje esančio „Coca-Cola“ gėrimų automato. Ant pievelės kai kurie praeiviai prisėdo pailsėti ar suvalgyti priešpiečius.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak kompanijos Centrinėje ir Pietų Europoje atstovės Ievos Lelešienės, tokia akcija primena, kad smagiausia yra tuomet, kai džiaugsmu gali dalytis su kitais.

Reklaminiam klipui panaudota pieva bus atiduota Vilniaus vaikų globos namams.

Kampanija „Where Will Happiness Strike Next?“ startavo JAV, 2010-ųjų sausį. Pirmą kartą „Coca -Cola“ gėrimų pardavimo automatas studentų miestelyje „davė“ picą, gėles ir kitokius siurprizus. „Coca-Cola“ „laimės mašinos“ vaizdo klipai iš viso pasaulio nuo akcijos pradžios svetainėje „Youtube“ buvo peržiūrėti 5,5 mln. kartų. Vaizdo klipai iš viso buvo filmuojami 50-yje šalių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų