Penktą kartą Lietuvoje rengiamame rinkodaros pasiekimų konkurse dėl efektyviausios kampanijos titulo varžysis „Effigy“ įvedimas į rinką, „Hansabanko“ jaunimo programa ZOOM, MTV KLASĖ, „Neregėta Lietuva“ pristatymas ir „Omni SurfPort“ mobilusis reporteris.
Mažo biudžeto kampanijų kategorijoje (iki 10000 eurų) laimėtojas jau žinomas. Daugiausia žiuri balų gavo teatro projekto „*****“ (kovo6) pristatymo kampanija.
Finalistai pristatys savo strategijas kovo 4 d. konferencijos PASSWORD 2008 metu. Pristatytus projektus dar kartą įvertins tarptautinė žiuri ir išrinks nugalėtoją. Taip pat bus įteiktas specialus prizas mažo biudžeto kampanijos kūrėjams. Savo favoritą galės išrinkti ir konferencijos dalyviai.
PASSWORD konkursas skiriasi iš kitų tuo, kad didelis dėmesys skiriamas ne tik kūrybiškumui (kaip „Kanų liūtų“, „Golden Hammer“ ar lietuviškame „ADrenaline“), bet vertinami ir konkretūs šių kampanijų dėka pasiekti rezultatai.
„Konkurso metu siekiama objektyvumo, bet kartu atsižvelgiama ir į Lietuvos rinkos realijas. Iš 25 pateiktų paraiškų žiuri atrinko efektyviausias, t. y. pasižymėjusias išskirtine kūrybine strategija, tikslingai parinktomis žiniasklaidos priemonėmis ir rezultatais. Žiuri daug dėmesio skyrė novatoriškumui, kokybiškam įgyvendinimui ir rezultatams – juos lygino su kampanijos tikslais bei sąnaudomis“, – teigia Artūras Olšauskas, konferencijos ir konkurso „Password 2008“ organizatorių leidinio „Best–marketing“ atstovas Lietuvoje.
Efektyviausia 2006 m. rinkodaros kampanija Lietuvoje buvo pripažinta „Stumbro“ „Žalių devynerių“ įvedimo į rinką kampanija, 2005 m. – „Fakto“ autocentro atidarymo kampanija „Didžiųjų pasirodymas“, 2004 m. – „Omnitel“ su „Ežio“ rinkodaros kampanija „Kai niekas nevež, vež Ežis“, 2003 m. – „Utenos alaus“ kampanija „Utenos estai“.