Vadovaujantis tokiu požiūriu per metus yra išmetami milžiniški maisto kiekiai. Šalies studentai pradėjo kampaniją, kuria siekia „bjauriuosius“ vaisius grąžinti atgal į lentynas. Nereikia būti rinkodaros specialistu, kad suprastum, jog tokius vaisius ir daržoves yra sunku parduoti. Būtent tokia logika ilgą laiką vadovavosi Vokietijos prekybininkai.
Nors vaisių ir daržovių kokybės reiklavimus užtikrina ES, prekybos tinklai turi savas taisykles, pagal kurias maždaug 40 proc. „kosmetiškai netvarkingų“ produktų būna sunaikinami, naudojami laukams tręšti arba perdirbami į kitus produktus.
Šie vaisiai ir daržovės skoniu bei kokybe nenusileidžia kitiems produktams, nustatė mokslininkai. Šią žinią vartotojams bando skleisti trys vokiečiai studentai iš Veimaro universiteto.
Išmintingesni sprendimai
Giacomo Blume, Moritzas Gluckas ir Danielis Plathas pradėjo kampaniją ir siekia į Vokietijos parduotuvių lentynas sugrąžinti neišvaizdžius vaisius ir daržoves. Jie norėtų sukurti „Bjaurių vaisių“ parduotuves, kur bus pardavinėjami produktai, kuriuos dėl šių priežasčių atstūmė kiti prekybos tinklai.
Studentai siekia, kad vartotojai priimtų išmintingus sprendimus. Jie siekia šokiruoti visuomenę pardavinėdami deformuotus vaisius iš šiukšlių automobilių vietiniuose ūkininkų turguose.
Kampanijos sumanytojai tikisi, kad šios atstumtos prekės vėl ras savo vietą Vokietijos visuomenėje.
„Viskas, kas yra skanu, turi atsidurti lėkštėje, o ne šiukšliadėžėje. Ir nesvarbu kokia jo išvaizda“, - teigia vegetariškų produktų augintojas Thomas Guntelis.