• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Karantino metu su elektronine prekyba išaugo ir siuntų į paštomatus skaičius. Tokių paslaugų tiekėjai sako, kad šiuo metu siuntų kiekis viršija netgi kalėdinį laikotarpį. Tačiau klientai ne tik džiaugiasi patogiu būdu išsiųsti ar gauti siuntas, bet negaili ir skundų. Kartais siuntų tenka laukti savaitę arba jos ateina į kitą paštomatą, negu buvo išsiųstos.

Karantino metu su elektronine prekyba išaugo ir siuntų į paštomatus skaičius. Tokių paslaugų tiekėjai sako, kad šiuo metu siuntų kiekis viršija netgi kalėdinį laikotarpį. Tačiau klientai ne tik džiaugiasi patogiu būdu išsiųsti ar gauti siuntas, bet negaili ir skundų. Kartais siuntų tenka laukti savaitę arba jos ateina į kitą paštomatą, negu buvo išsiųstos.

REKLAMA

Portalo tv3.lt skaitytoja vilnietė Inga pasakoja, kad karantino metu paštomatais naudojasi dažniau nei įprastai.

„Šiuo metu nėra galimybės apsilankyti ne maisto prekių parduotuvėse, todėl perku internetu. Užsisakiau internetu ir daugkartines kaukes, nes vaistinėse jų nėra.

Pastebėjau, kad karantino laikotarpiu siuntų tenka laukti ilgiau, kartais netgi savaitę. Taip pat vieną kartą pirkinys atėjo ne į prie namų esantį paštomatą, bet tolimesnį. Tuo nebuvau labai patenkinta, nes stengiuosi be reikalo karantino metu nevaikščioti“, – pasakoja mergina.

REKLAMA
REKLAMA

Kita portalo tv3.lt skaitytoja Vilma pasakoja, kad paštomatais dažnai naudojosi ir prieš karantiną.

„Tačiau šiuo metu beveik kiekvieną kartą atėjusi pasiimti siuntos prie paštomato randu eilę, ypač vakarais. Prieš karantiną labai retai taip nutikdavo.

REKLAMA

Taip pat susiduriu su problema, kai noriu pati išsiųsti siuntą, tiesiog prie mano namų esančiame paštomate neradau laisvo skyrelio siuntai, teko ieškoti kito. O juk skelbiama, kad be reikalo vaikščioti karantino metu negalima“, – pasakoja moteris.

Prašo klientų solidarumo

Omniva LT“ vadovas Simonas Bielskis teigia, kad paštomatinių siuntų skaičius išaugo iki 60 procentų.

„Karantino laikotarpis augino apsipirkimą internetu ir atitinkamai siuntų skaičių tokiu tempu, kokio nebūna net kalėdiniu laikotarpiu. Įvedus karantiną paštomatinių siuntų skaičius išaugo daugiau negu dvigubai – gyventojai būtinas siuntas ir prekes nori gauti be tiesioginio kontakto, paštomatai vis dažniau tampa visiškai užimti ir siuntos „stoja“ į eilę.

REKLAMA
REKLAMA

Todėl įspėjame, kad siuntos gyventojams karantino metu gali vėluoti nuo 1 iki 5 dienų ar daugiau arba siunta automatiškai peradresuojama į kitą artimiausią laisvą paštomatą. Siuntų gavėjai yra apie tai informuojami ir labai prašomi, gavus SMS žinutę dėl siuntos atsiėmimo, ją atsiimti kaip įmanoma skubiau, kad būtų galimybė kuo greičiau į laisvą skyrelį įdėti eilėje stovinčią siuntą.

Šiuo metu didmiesčių paštomatai yra aptarnaujami darbo dienomis kas valandą, siekiant nuolat pripildyti atsilaisvinusius skyrelius. Tai padeda sumažinti vėlavimų kiekį, jeigu skyreliai yra atlaisvinami itin greitai“, – aiškina įmonės vadovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot S. Bielskio išaugus siuntų kiekiui įmonė prasidėjus karantinui įdarbino 70 naujų darbuotojų, kurie tiesiogiai dirba su siuntų rūšiavimu, pristatymu ir klientų aptarnavimu.

„Neatmetame to, kad greitu metu samdysime ir daugiau darbuotojų, ir išorinių partnerių specialistus klientams aptarnauti.

Tačiau naujų paštomatų karantino metu nebuvo pastatyta, nes 2019 metų pabaigoje pabaigėme dvigubą plėtrą – paštomatų skaičių per kelis mėnesius išauginome nuo 150 iki 300. Iš viso turime 34 tūkst. skyrelių šiuo metu“, – tikino įmonės vadovas.

REKLAMA

Karantino metu – plėtra

Lietuvos paštas atsižvelgdamas į siuntų terminalų patogumą karantino metu, išplėtė terminalų tinklą ir atidarė 9 naujus terminalus – Tauragėje, Vievyje, Molėtuose, Palangoje, Žiežmariuose, Kalvarijoje, Elektrėnuose, Pakruojyje ir Kaune.

„Naudojimasis pašto terminalais natūraliai kyla jau kelis metus iš eilės, o šalyje paskelbus karantiną, kai žmonės daugiau apsipirkinėja internetu, terminalų apkrovimas dar papildomai išaugo kelis kartus. Terminalai šiandien yra vienas saugiausių būdų gauti savo prekes.

REKLAMA

Pašto viduje taip pat keičiame procesus, tuo pačiu skubame ir plėsti terminalų tinklą, kad kuo daugiau gyventojų siuntas atsiimtų kuo patogiau”, – sako Lietuvos pašto pardavimų ir rinkodaros direktorius Norbertas Žioba.

Pasak direktoriaus, kaip ir gaunant, taip ir siunčiant siuntas, gyventojai skatinami naudotis savitarnos terminalais, už siuntą apmokant internetu. Labai svarbu, kad ant siuntos būtų nurodytas gavėjo telefono numeris – nesant numerio, nebus galimybės nukreipti siuntos į pašto terminalą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Taip pat N. Žioba primena, kad siekiant klientams palengvinti siuntų atsiėmimą karantino metu ir tuo pačiu apsaugoti juos bei darbuotojus nuo rizikingo žmogiškojo kontakto, didžioji dalis siuntų, ant kurių nurodytas telefono numeris ir kurios netelpa į pašto dėžutę, nukreipiamos į savitarnos terminalus. Apie šias siuntas klientai informuojami trumpąja SMS žinute (su terminalo adresu ir PIN kodu).

Atsižvelgiant į šiandieninę situaciją, siuntas prašoma atsiimti kaip galima greičiau, nes tai leidžia optimaliai išnaudoti terminalus ir gyventojams pristatyti daugiau siuntų.

REKLAMA

Paklausus ar karantino metu išaugus siuntų kiekiui reikėjo priimti naujų darbuotojų, Lietuvos pašto korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaidą Budrienė teigė, kad to neprireikė.

„Karantinas iš tiesų pareikalavo didelių pokyčių įmonės procesų viduje, tačiau stengėmės viską perorganizuoti taip, kad užtektų esamų resursų. Pakeista per 100 procesų įvairiausiose veiklos grandyse – nuo logistikos, klientų aptarnavimo centro iki pašto skyrių, laiškininkų ir kurjerių darbo organizavimo – apmokyti daugiau nei 200 darbuotojų.

Tačiau turime patikslinti, kad patiems kurjeriams darbo tikrai yra daugiau, tačiau tai nėra mūsų darbuotojai – juos samdome iš išorės”, – aiškina specialistė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų