Iki kitų metų „Renault“ Prancūzijoje atleis 7500 žmonių. Tai padės sutaupyti 396 milijonus eurų bei padidins kompanijos pelną. Pernai dėl krizės sumažintas Ghosn‘o atlyginimas sudarė 2,67 milijonus eurų, o šių metų pradžioje už 2014-ųjų rezultatus jam koncerno akcijomis ir pinigais bus išmokėti daugiau kaip septyni milijonai eurų.
Tačiau tai tik pusė Ghosn‘o algos – daugiau kaip septynis milijonus eurų jis šiemet gaus tik už darbą su „Renault“ kompanija. Carlos‘as vadovauja dar ir „Nissan“ kompanijai, ir už tai iki kovo pabaigos jam turėtų būti išmokėti dar maždaug 8 milijonai eurų.
Jo atlyginimas yra siejamas su kompanijos finansinių rodikliais. Kadangi „Renault-Nissan“ koncernas dirba pelningai, Ghosn‘o atlyginimas didėja. Praėjusiais metais koncernas patrigubino savo pelną, todėl ir Ghosn‘o alga padidėjo beveik tris kartus.
******
Vokietijos informacijos agentūra Deutsche Welle informuoja, kad Vokietijos Bundestagas patvirtino įstatymo projektą, pagal kurį lengvųjų automobilių vairuotojams teks mokėti už šios šalies kelius.
Nuo kitų metų važiuoti per legendinius belimičius Vokietijos autobanus nemokamai negalėsime. Už šį įstatymą balsavo 433 Bundestago nariai iš 567-ių balsavusių. Vokiečiams, tiesa, šis mokestis bus nepastebimas – jį vyriausybė turės išskaičiuoti iš mokesčio už automobilį, kurį ir šiuo metu moka šalies gyventojai. Tiesa, pats mokestis nepadidės.
Šio projekto kritikai mano, kad įstatymas gali pažeisti Europos Sąjungos lygiateisiškumą, nes užsieniečiams teks mokėti papildomai, o štai vietiniams gyventojams šis mokestis piniginės nepalengvins. Formaliai jis yra, tačiau vienas mokestis buvo sumažintas, kad kompensuotų naujai įvedamą.
Kaip vyks užsieniečių apmokestinimas šiuo metu sprendžiama. Vokietijos valdžia tikisi, kad naujai įvestas mokestis į biudžetą kasmet pridės pusė milijardo eurų.